אא

טסים לצרפת? הנה כמה דברים שחשוב שלא תחמיצו

צרפת מהווה כיעד פופולארי למגוון רחב של חופשות ובין היתר, חופשות זוגיות רומנטיות, חופשות משפחתיות, חופשות של קבוצת חברים, של בודדים והרכבים שונים. למדינה הקסומה יש לא מעט מה להציע למבקרים: נופים מרהיבים, אופנה עילית, אוכל מעולה, קפה משובח ואווירה ייחודית שלא ניתן למצוא או לחוות במקומות אחרים // תוכן פרסומי

צילום: pexels צילום: pexels

אז אם גם אתם מתכננים לטוס לצרפת להלן מספר דברים שחשוב שלא תחמיצו במהלך הביקור שלכם במדינה: 

ביקור בפריז

אם אתם מגיעים לבקר בעיר פריז, ההמלצה היא כמובן לא לוותר על כל נקודות הציון האייקוניות והחשובות של עיר האורות. הרשימה כוללת אתרים כמו: מגדל אייפל, מוזיאון הלובר, קתדרלת נוטרדאם והשאנז אליזה. 

אל תחמיצו גם את חוויית הסיור בשכונות מקסימות בעיר כמו: מונמארטר ולה מארה, ושייט רומנטי לאורך נהר הסיין.

הריביירה הצרפתית

אם אתם מגיעים לריביירה הצרפתית ההמלצה היא לבקר בערים הזוהרות ניס, קאן וסן טרופז, הידועות בחופים היפים שלהן, באתרי הנופש המפוארים ובחיי הלילה התוססים שלהן. 

צפו בנופים המדהימים מטיילת דה אנגלה וסקרו את הערים העתיקות והמקסימות של ניס ואנטיב.

ביקור בפרובנס

ביקור בפרובנס הוא הזדמנות לגלות את האזור הכפרי הציורי של פרובאנס, המפורסם בשדות הלבנדר, הכרמים והכפרים המקסימים שלה. במסגרת הביקור מומלץ לא להחמיץ ביקור בעיר ההיסטורית אביניון, כדאי גם לא לוותר על הנופים המדהימים של ערוצי ורדון, וגם את הסיורים בשווקים התוססים של אקס-אן-פרובנס.

עמק הלואר

עמק הלואר המכונה "הגן של צרפת", מציע למבקרים מגוון רחב של טירות וכרמים קסומים. אם כבר הגעתם עד לשם אל תחמיצו את חוויית הביקור הייחודית בטירות מפורסמות כמו שאטו דה שאמבורד, שאטו דה שנונסו, ושאטו דה וילאנדרי.

טעימה מהיינות הצרפתיים

זה לא יד המקרה שהיינות הצרפתיים צברו לעצמם שם ופופולאריות בכל העולם. מדובר ביינות איכותיים, עם טעמים מיוחדים שלא פוגשים בכל יום.

אז החדשות הטובות הן שאת היינות הצרפתיים הטובים כמו שבלי לדוגמא, ניתן לשתות גם בארץ. אבל אם אתם כבר נמצאים בטיול בצרפת, אין שום סיבה שלא תחוו את החוויה בארץ המוצא ותשבו באיזה בר יין או בית קפה, תיהנו מהיין הצרפתי ומהאווירה הייחודית, הרומנטית והקסומה מהסוג שרק צרפת מציעה.

אז לא משנה באיזו עיר או אזור במדינה אתם נמצאים, ההמלצה היא כמובן לא לפספס את החוויה.

קפה וקרואסון 

אם כבר הגעתם עד לצרפת לא תאכלו קרואסון במדינת המקור של המאפה? בפריז ובאזורים אחרים ברחבי צרפת תוכלו למצוא מגוון רחב של בתי קפה קטנים ומקסימים, אשר חלקם מציעים ישיבה בחוץ ונוף לעיר. ההמלצה היא כמובן לשבת באחד מהם (ורצוי ביותר) וליהנות הן מהטעם של הקפה המשובח והקרואסון הטרי והחם והן ליהנות מהאווירה הייחודית והנעימה. 

לסיכום, אין כל ספק שלצרפת יש לא מעט מה להציע למבקריה וכמובן, כאן נשאלת השאלה לאן בצרפת אתם מתכננים להגיע, כי מבחינת האתרים והאטרקציות האפשרויות משתנות ממקום למקום. יחד עם זאת, יש דברים שניתן ליהנות מהם בכל המדינה והם: אוכל משובח ואיכותי, יינות טובים, קפה נפלא וכאמור, את האווירה הרומנטית המיוחדת אשר מאפיינת את המדינה (כמו גם את השפה הצרפתית). 

אז בכל מקרה, לפני שאתם טסים כדאי שתדאגו לתכנן את הטיול ותכתבו לעצמכם מה אתם לא רוצים להחמיץ ואף תצרו לעצמכם תוכנית מסודרת לימי הטיול – אשר כוללת פרטים ומידע לגבי מה אתם עתידים ומתכננים לעשות בכל אחד מימי הביקור במדינה, מה שיאפשר לכם למצות את החופשה. 

תוכן פרסומי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: צרפת

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: