אא

חלומות משפחתיים בדובאי

בשיאו של גל החום הישראלי, ארזנו תיק קטן ושני תאומים בני 10 ונסענו לחופשה משפחתית באחד מהמלונות הנחשבים והמדוברים ביותר בעולם. בארבעה ימים בילינו בפאר מים מחזיק שיא גינס, שחינו עם כרישים, טסנו בכדור פורח וייצרנו חוויות משפחתיות לחיים.

Shutterstock Shutterstock

בשיאו של גל החום הישראלי, ארזנו תיק קטן ושני תאומים בני 10 ועלינו על טיסת Emirates לדובאי לחופשה משפחתית באחד מהמלונות הנחשבים והמדוברים ביותר בעולם –Atlantis The Palm.  בארבעה ימים מופלאים הספקנו לבקר בפארק המים המחזיק בשיא גינס, לשחות עם כרישים, לטוס בכדור פורח, לאכול במסעדות ברמה עולמית, לשחק עם כלבי ים, ולייצר אינסוף חוויות מטורפות  - שילוו כל אחד מאיתנו בנפרד ואת כולנו יחד כמשפחה, לחיים. 

TwoflyingboysTwoflyingboys

"קיץ בדובאי – כמה זה חם?"
בעוד גל החום קלאון הכה במלוא עוזו בארץ, זו כנראה השאלה שנשאלנו הכי הרבה לפני הנסיעה ובמהלכה ע"י העוקבים שלנו. חודשי הקיץ בדובאי חמים! כמה חמים? 42 מעלות צלזיוס בממוצע. די דומה לאילת שלנו. מה שלא דומה לאילת הם המחירים. עונת השיא באמירות, בה מבקרים מדי שנה 15 מיליון תיירים, היא בחודשי החורף (נובמבר עד אפריל), כך שבעוד המחירים באילת מזנקים בחודשי הקיץ, המחירים בדובאי דווקא יורדים ובתי המלון מציעים הטבות משמעותיות (עליהן נרחיב בהמשך). 

אמירייטס – הם באמת כאלה שווים? 
על אף שאנחנו מרבים לטוס, עבור ארבעתנו היתה זו הטיסה הראשונה עם החברה האמירטית שהמחלקה הראשונה שלה היא חלומו הרטוב של כל חובב טיסות. החברה מפעילה 3 טיסות יומיות במטוסי בואינג 777-300  עם מחלקת תיירים, מחלקת עסקים מרווחת ומחלקה ראשונה. אנחנו טסנו במחלקת תיירים וגילינו מושבים מרווחים מצוידים במערכת בידור אישית עשירה בתכנים ועל אף זמן הטיסה הקצר, הוגשה לנו ארוחה מלאה וטעימה (כמו בימים שלפני הקורונה). הילדים עפו על מנות הילדים, הפתעות שוקולד וצילום פולארויד עם הדיילת למזכרת. 

TwoflyingboysTwoflyingboys

שיא גינס של אושר
את ארבעת ימי החופשה שלנו בדובאי בילינו במלון היוקרה אטלנטיס, הממוקם בקצה אי הדקלים המלאכותי המפורסם ולמעשה, היה הראשון להיפתח בו בשנת 2008 ולסמן את ההצלחה התיירותית בשנים לבוא.
למען האמת, לקרוא לאטלנטיס "מלון" או "ריזורט" מעט חוטא לאמת: שטחו 46 דונם, 22 מתוכם משמשים לפארק מים המחזיק בשיא גינס כגדול ביותר בעולם עם 105 מתקנים שונים (מה שכנראה יוכל להעסיק את ילדיכם שבוע שלם), מעל 1,500 חדרים, 35 מסעדות שונות (שתיים מתוכן עם כוכבי מישלן), אקווריום בגובה 11 מטר ורוחב של 50 מטרים אשר בו לא פחות מ-65,000 זנים של בעלי חיים ימיים, מתחם משחקי וידאו ענק, אולם באולינג ועוד ועוד הרפתקאות. כדי לסבר את האוזן, בבניית המלון הושקע סכום עתק של 1.5 מיליארדי דולרים. 
נודה ונאמר שבארבעה ימים מצאנו עצמנו "עסוקים" מאוד בהרבה כיף שמספר השעות ביממה לא הספיקו להכיל: ה-Aquaventures הוא פארק המים עצום מימדים ברמה שרכבי באגי חוצים אותו לאורכו ולרוחבו, 50 מגלשות שונות פזורות בו ואם תיכנסו למסלול האבובים המקיף אותו , תמצאו אתכם במסע רטוב של חצי שעה הכולל מפלים, מסועים שיעלו ויורידו אתכם ושאר הפתעות. אהבנו במיוחד את העובדה שהפארק מציע, לצד מגלשות יחיד העוברות דרך צינורות שקופים בלגונת כרישים, גם מגלשות ענק בהן גולשים יחד כמשפחה בתוך אבוב המכיל עד 6 שאנשים. 
אנחנו תמיד מעדיפים שבכל החוויות, יהיו גם כאלה היודעות להציע ערך אמיתי. בתוך עולם המים של האטלנטיס זכו הילדים למפגש קרוב עם דולפינים, אריות ים ושאר יצורים ימיים ולמדו על אקולוגיה, שימור חיות וטיפול בבעלי חיים פצועים. אל תחמיצו את החוויה עוצרת הנשימה של שנירקול (או צלילה למי שמחזיק ברישיון) באקווריום הענק (כן, כן – זה שרואים מלובי המלון) לצד כרישים, סטינג רייס ואחרים. היה עוצר נשימה. גם לגדולים.

TwoflyingboysTwoflyingboys

TwoflyingboysTwoflyingboys
 מה אוכלים?
במילה - הכל. בעוד בפארק המים לבדו ישנם 100 דוכני מזון שונים, ברחבי המלון פועלות 35 מסעדות הכוללות כאלה בעלות שם עולמי כמו זו של גורדון רמזי, Nobu (שאת מנת דג הקוד במיסו שלה אנחנו מוכנים לאכול בכל רגע נתון) ושתי מסעדות מישלן. בדובאי כמו בדובאי הכל מוקפד על לפרט האחרון והשירות ללא דופי. אנחנו התענגנו על מסעדת הסטייקים המעולה SeaFire ועל המסעדה הלבנונית Ayamna שהצליחה להפתיע גם לבנטינים כמונו עם מנות מזרח תיכוניות מעודנות. אם תצטרכו קצת שקט מהילדים, נסו את הדיינר ב-Wavehouse הפועל לצד מתחם משחקי וידאו ענק ואולם באולינג. הילדים יגיעו עם האוכל וביתר הזמן יניחו לכם להתענג על הקוקטייל שלכם בנחת. 

כמה זה עולה לנו?
כאמור, במלון 1,544 חדרים וסוויטות. החדרים בקטגוריה הנמוכה ביותר עושים לגמרי את העבודה – בשטח של 45 מ"ר, עם נוף לים, מצוידים בשתי מיטות זוגיות ומארחים בקלות זוג ושני ילדים עד גיל 14. מבדיקה שערכנו, מחירו של חדר כזה על בסיס לינה וארוחת בוקר למשפחה עד למחצית חודש אוקטובר יחל ב-1,900 ₪ ללילה. תוספת של כ-250 ₪ לחדר תאפשר לכל המשפחה לאכול ארוחת ערב כמעט בכל מסעדות המלון במסגרת מבצע "kids stay & dine for free" בחודשי קיץ. בחודשי החורף תעלה לכם אותה חופשה כ-1,000 ₪ יותר ללילה בממוצע ועוד כ-500 ₪ לחצי פנסיון. 
חשוב לומר - מחירי החדרים כוללים כניסה חופשית לפארק המים (שללא שהות במלון עלותה ליום 350 ₪ למבוגר ו-300 לילד), לאקווריום ולמועדוני הילדים. טיפ מאיתנו – לפני ההזמנה הרשמו (חינם) למועדון החברים של האטלנטיס ותזכו להטבות נוספות. 

הכותבים היו אורחי אמירייטס ומלון אטלנטיס דובאי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסאטלנטיס דה פאלם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: