אא

כשבוע לאחר השריפות: רודוס חיה ונושמת - כך זה נראה משם

שליחת פספורטניוז יצאה לבדוק מקרוב כיצד נראה אחד האיים הכי פופלריים ביוון לאחר השריפות הממושכות וחזרה מופתעת ומסתבר שמה שרואים מכאן לא דומה למה שרואים משם. צפו בסרטון

רודוס. צילום: פספורטניוז רודוס. צילום: פספורטניוז

לאחר השריפות שפקדו את רודוס בשבוע שעבר, שבעקבותיהן משרד החוץ הישראלי אף הודיע על מצב חירום וקרא של לטוס ליעד, טסנו השבוע לבחון מקרוב מה קורה ברודוס בימים אלו. 

נחתנו באי היווני וביקרנו בין מוקדי התיירות השונים ומסתבר שרודוס במרבית חלקיה שוקקת חיים למרות השריפות שפקדו אותה בשבוע שעבר. בכלל לאורך היומיים בהם שהינו באי, קשה היה לחבר בין תמונות השריפה שהציפו את האתרים וערוצי המדיה בארץ ובעולם לאווירה המקומית שהתנהלה על מי מנוחות.

ג׳ורג מצינגוס מנהל איגוד בתי המלון ברודוס, סיכם לפספורטניוז את מה שנעשה באי כיום: ״השריפה היתה במקום מאוד ממוקד באזור קטן בדרום רודוס. כל מרבית חלקי האי פעלו כסדרם, המסעדות והאטרקציות גם בעת השריפה וכיום לאחר שהשריפה חלפה הכל באי חזר לשגרה, חשוב להדגיש לאנשים שגם באזור בו קרתה השריפה הפעילות בו מתוכננת לשוב לסדרה בימים הקרובים״.

אילן שלו סמנכ"ל השיווק של קבוצת קווי חופשה מסכם: "רודוס, ביחד עם כרתים וקוס, הוא אחד משלושת האיים הכי מתויירים ביוון על ידי הקהל הישראלי זוגות ומשפחות כאחד. מדובר ביעד שנותן מענה מושלם לחופשה שאנו בחברת קווי חופשה מפעילים ומשווקים באמצעות חברת התעופה Blue Bird Airways עם טיסה אחת לשתיים מדי יום. לאור החדשות שזרמו בשבוע שעבר בנוגע לשריפה שפרצה בחלקו הדרומי של האי היה חשוב לנו לטובת הלקוחות, לטוס לרודוס עם צוות פספורטניוז ולשקף את המציאות באי כמו שהיא. לשמחתנו מצאנו שהכל עובד, הכל פעיל ואין זכר לשריפה לא בנראות ולא בריח, וההנאה היא מושלמת וממש בטוח להזמין".

מדובר ביעד שנותן מענה מושלם לחופשה, הכוללת: בתי מלון איכותיים, בסיס אירוח הכל כלול, ופארקי מים שפזורים ברחבי האי ובחלק מבתי המלון המשווקים בלעדית על ידי קווי חופשה. באמצעות חברת התעופה Bluebird Airways. 

צילום: פספורטניוז. אילן שלוצילום: פספורטניוז. אילן שלו

נראה שרודוס הייתה ונשארה המקום האידיאלי לחופשת הקיץ המועדפת על הישראלים ובצדק. האי הירוק שמוקף תכלת יחד עם קבלת הפנים הידידותית הוא ללא ספק מתכון מנצח. משרד החוץ הסיר את מצב החירום ברודוס והאי מחכה לכם עם שלל חבילות מפנקות.

צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רודוס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: