אא

Etihad תפעיל טיסות לבוסטון: היעד ה-4 של החברה בארה״ב

חברת הדגל האמירתית תפעיל ארבע טיסות שבועיות מאבו דאבי לעיר האמריקאית התוססת. בוסטון מצטרפת לשיקגו, ניו יורק וושינגטון אליהן מפעילה כבר החברה טיסות ישירות. מתי יחלו הטיסות לבוסטון?

מטוס איתיחאד. צילום: עידו וכטל מטוס איתיחאד. צילום: עידו וכטל

Etihad Airways מתחילה לטוס ישיר בקו אבו דאבי-בוסטון. הקו החדש יחל לפעול עם ארבע טיסות שבועיות ישירות לשדה״ת לוגאן, ויחבר את אחת הערים התוססות והדינמיות של ארצות הברית לרשת ההולכת ומתרחבת של Etihad Airways.

"אנו שמחים להפעיל טיסות ישירות לבוסטון, מה שפותח את אבו דאבי למבקרים מצפון מזרח אמריקה ומרחבי ארצות הברית", אמר אנטונואלדו נבס, מנכ"ל Etihad Airways. "אנחנו מחכים בקוצר רוח לקבל את פני הנוסעים, כמו גם להציע להם גישה לרשת הגלובלית ההולכת וגדלה שלנו."

הרחבת הגישה לארה"ב: בוסטון תהווה כשער הרביעי לארה"ב של Etihad, המשלים את הקווים לשיקגו, ניו יורק וושינגטון, יחד עם טיסות לטורונטו בקנדה. באיתיחאד מציינים כי התוספת של הקו החדש לבוסטון מחזקת עוד יותר את המחויבות של חברת התעופה לספק לנוסעים קישוריות משופרת בין ארצות הברית לאבו דאבי.

בנוסף לקו הישיר לבוסטון, Etihad תציע קישורים נוחים לערים ברחבי צפון אמריקה באמצעות השותפות עם jetBlue, שותפות שפותחת אפשרויות נסיעה רבות ברחבי היבשת לנוסעי החברה.

״עבור מטיילים אמריקאים, הקו החדש לבוסטון מציג הזדמנויות להכיר את אוצרות התרבות של אבו דאבי ולחוות את האירוח הנודע שלה. מהמסגד הגדול של שייח' זאיד האייקוני ועד הלובר המפואר של אבו דאבי, העיר מציעה שילוב של מודרניות ומסורת״, נמסר על ידי חברת התעופה מאיחוד האמירויות שמוסיפה על העיר בוסטון כי הינה "עיר קורצת עם ההיסטוריה העשירה שלה וציוני הדרך האייקונים שלה, המזמינה את המבקרים להיכנס לעולם בעל משמעות היסטורית."

בוסטון תופסת מקום מיוחד בליבם של אמירתיים רבים שלמדו שם, כאשר האוניברסיטאות היוקרתיות שלה והאווירה מסבירת הפנים שלה טיפחו קשרים מתמשכים והפכו אותה לעיר חשובה מאוד לסטודנטים האמירתיים בעבר ובהווה.

ההשקעות המשמעותיות של אבו דאבי במגזרי הבריאות והחינוך של בוסטון טיפחו קשרים ושיתופי פעולה חזקים במחקר ובפיתוח בתי חולים. מתוך הכרה במעמדה של בוסטון כמרכז בריאות וחינוך עולמי, יוזמות אלו לא רק חיזקו את היצע שירותי הבריאות בבוסטון אלא גם הקלו על חילופי ידע ופיתוח מקצועי בשני האזורים.

מתי זה יקרה?

הטיסות יתחילו ב-31 במרץ 2024, עם ארבע טיסות שבועיות בימים: שני, רביעי, שישי וראשון. Etihad תפעיל בקו את מטוס הבואינג 787-9 הדרימליינר החדיש שלה, הכולל את מחלקות ה-Business Studios וה-Economy Smart seats.

בוסטון. צילום: Shutterstockבוסטון. צילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בוסטוןetihad airwaysאיתיחאד איירווייזetihadאיתיחאד איירוויס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: