אא

רילוקיישן לאילת? חבילת ההטבות של עיר הנופש לסטודנטים

עיריית אילת תממן מלגת לימודים מלאה לסטודנטים לתואר ראשון שילמדו ויעבדו בעיר הנופש הדרומית. מי שיירשמו למסלול יזכו גם לחבילת הטבות בתחום הדיור, המיסוי והנופש. התוכנית תצא לפועל כבר בשנת הלימודים הקרובה

אילת. צילום 123rf אילת. צילום 123rf

אם אתם מתכננים לימודים לתואר ראשון ועדיין לא נרשמתם לשנת הלימודים הקרובה, עוד לא מאוחר לעשות זאת באילת - ובחינם. עיריית אילת בשיתוף התאחדות המלונות בעיר, הודיעו היום על חבילת הטבות נרחבת לסטודנטים שיחלו את לימודיהם לתואר ראשון כבר בשנת הלימודים האקדמית הקרובה.

אילת. צילום: שאטרסטוקאילת. צילום: שאטרסטוק

המהלך שמטרתו להביא אל עיר הנופש הדרומית כוחות ומוחות חזקים, יכלול בראש ובראשונה מלגת לימודים מלאה לתואר ראשון, שיהיה למעשה חינמי עבור הסטודנטים. לצד הלימודים, העירייה והתאחדות המלונות מבטיחות לשלב את הלומדים גם בעבודה במשרה מלאה במלונות העיר.

כמו כן, יינתנו הטבות משמעותיות נוספות לסטודנטים ובהן מגורים מסובסדים, שכר משופר, מענקים תקופתיים, ארוחות, הטבת מס תושב, אירוח ונופש במחירי עובדים ועוד.

אילת. צילום: 123rfאילת. צילום: 123rf

איפה תוכלו ללמוד?

דווקא בימים בהם האפשרות לרילוקיישן – מעבר לעבודה בחו"ל נמצא במרכז השיח הציבורי שסביב המהפכה המשפטית, החבילה האילתית זוכה לשם "אילת רילוקיישן" – והיא מתייחסת למי שילמדו באוניברסיטת בן גוריון – קמפוס אילת; האוניברסיטה הפתוחה בקמפוס אילת; מכללת לוינסקי-וינגייט אילת והקרייה האקדמית אונו – מרכז הלימוד באילת.

הסטודנטים המעוניינים יתבקשו להגיש מועמדות לתוכנית והקבלה תהיה על בסיס "כל הקודם זוכה". מי שיוכלו להתמודד על מקום בתוכנית הנחשקת יהיו חיילים משוחררים ומסיימי שירות לאומי הזכאים למלגות משרד הביטחון.

אילת. צילום: שאטרסטוקאילת. צילום: שאטרסטוק

מנכ"ל התאחדות המלונות באילת, איתמר אליצור, מבטיח כי התוכנית תאפשר פיתוח קריירה בתעשיית התיירות. "אילת צפויה לצמוח משמעותית עם פתיחתם של מלונות ואטרקציות". אליצור הביע את תקוותו להצטרפות "עובדים איכותיים לפרקי זמן ממושכים" לעיר.

ראש העיר אילת, אלי לנקרי, הוסיף כי המהלך "יחזק את אילת, יקל על הסטודנטים הצעירים וישדרג את נקודת הפתיחה שלהם בחיים האזרחיים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אילת

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: