אא

דירקטורים חדשים באל על: צביה ליפשיץ גולדפרב ויעקב שיננזון

רו"ח ליפשיץ גולדפרב מונתה כדירקטורית חיצונית והקשר לת.מ.מ, יש לה בין השאר ניסיון של כ-10 שנים בתחום הביקורת ובתחום הפיננסי. לעו"ד, רו"ח שיננזון יש ניסיון בין השאר כדח"צ בחברת דן ומספק שירותים משפטיים לקנת רוזנברג

מטוס אל על. צילום: עידו וכטל מטוס אל על. צילום: עידו וכטל

האסיפה הכללית של חברת אל על אישרה אמש (חמישי) את המינוי של הדירקטורים החדשים בחברה, צביה ליפשיץ גולדפרב ויעקב שיננזון.

רו"ח ליפשיץ גולדפרב מונתה כדירקטורית חיצונית לתקופת כהונה ראשונה בת שלוש שנים. ליפשיץ מחזיקה בין השאר ב-20% בשי-קו השקעות בע"מ, שבבעלותה 2 חברות בנות, יישום פתרונות אנושיים בע"מ, טרי.פי.או בע"מ.

ליפשיץ גולדפרב בעלת בין השאר ניסיון של כ-10 שנים בתחום הביקורת והפיננסי. הייתה אחראית בעבר על הכנת הדוחות הכספיים של מלונות חברת הכשרת הישוב.

יישום פתרונות אנושיים בע"מ, מספקת שירותי השמה לחברת בת של אל על, ת.מ.מ. מבדיקה שערכה החברה נמצא כי היקף ההתקשרויות של יישום עם חברת הבת, הינו זניח ואינו מהותי לחברה מבחינה איכותית ו/או כמותית. כמו כן עולה, כי הקשרים העסקיים בין חברת יישום לת.מ.מ עתידיים להסתיים, לאחר אישור המינוי של ליפשיץ גולדפרב.

רו"ח, עו"ד שיננזון בעל ניסיון עשיר בליוויי משפטי-עסקי-אדמיניסטרטיבי לעסקים ולפרויקטים בינלאומיים כולל תכנון המבנה התאגידי בחו"ל, הקמתו ותחזוקתו, הקמת מטה הניהול של קבוצות חברות בחו"ל, ריכוז העבודה האדמיניסטרטיבית, הכלכלית, המשפטית והחשבונאית מול יועצים זרים, ייעוץ משפטי-כלכלי לפיתוח יזמויות בינלאומיות ועוד. שיננזון שימש גם כשתי קדנציות כדח"צ בדירקטוריון חברת דן והוא בין מספק בין השאר שירותים משפטיים לכנפי נשרים תעופה בע"מ, לקנת' רוזנברג ודרל הגלר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: