אא

״אי אפשר להרוג את העובדים, מתעללים בהם, אין עובדים, זו לא שביתה איטלקית"

כך אומר פנחס עידן, יו״ר ועד עובדי רשות שדות התעופה לפספורטניוז בתגובה לקריסת נתב"ג ומוסיף: ״אף אחד לא שובת וזה לא פייר, העובדים עושים מעל ומעבר, אבל כך זה נראה כשיש מ”מ מנכ"ל ברשות, מ״מ מנהל שדה וחסרים כ-250 עובדים"

פנחס עידן. צילום מסך: פספורטניוז פנחס עידן. צילום מסך: פספורטניוז

על רקע הפסקת העמסה ופריקת המטוסים בנתב״ג  מוקדם יותר היום (ו׳) שגרמה להמתנת נוסעים של מעל שעה למזוודות, יו״ר ועד עובדי רשות שדות התעופה, פנחס עידן, מכחיש וטוען כי לא מדובר ב״שביתה איטלקית״ של העובדים. 

בשיחה עם פספורטניוז אומר עידן: ״אף אחד לא שובת, אם היינו שובתים אז הייתי אומר, אין לי בעיה, אני תמיד אומר מה קורה. פשוט אין עובדים.״

עוד מוסיף: ״די, אי אפשר להרוג את העובדים. על כל עובד מוטלים כ-10-12 מטוסים ביום, זה לא הולך ברגל. מתעללים בעובדים, כמה הם יכולים לעבור, חגים, יולי, בשיא העומס. 

עובדים מוציאים ימי מחלה, כי נשבר להם הגב מהעמסת המזוודות. זו התעללות, אי אפשר לספק את הסחורה בלי עובדים".

עוד אמר עידן על המחסור בכוח אדם: ״חסרים כ-250 עובדים בתפעול וזה בלי עובדי הביטחון. לא מביאים עובדים, אך איך יביאו? אם יש מ”מ מנכ"ל לרשות, מ״מ למנהל השדה".

עוד שיתף יו"ר וועד עובדי רשות שדות התעופה: ״בשישי זה עוד יותר בעיייתי, יש עובדים שומרי מסורת, אז יש מחסור. קל וחומר אם חסרים עובדים ביום רגיל, אז זה מורגש עוד יותר בשישי-שבת".

לשאלה, האם לא פנה למירי רגב, שרת התחבורה המקורבת אליו: ״אני מקווה שכעת היא תזרז את כל ההליכים ומכרזים למינוי קבוע של התפקידים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשות שדות התעופהעידן פנחסנתב״ג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: