אא

בריטיש איירווייס: כ-24,000 עובדים יזכו לתוספת שכר של 13.1%

איגוד העובדים הבריטי UNITE מדווח כי השיג העלאת שכר משמעותית לעובדי בריטיש איירווייס, תוך ביטול קיצוץ שכר קודמות במהלך הקורונה. בנוסף להעלאת השכר העובדים יזכו לתשלום חד פעמי של 1000 פאונד

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

UNITE, איגוד העובדים מהמובילים בבריטניה ואירלנד, מפרסם כי השיג תוספת שכר משמעותית לכ-24,000 עובדים המועסקים ב-British Airways.

בעקבות ההסכם העובדים של בריטיש איירווייס (למעט טייסים והנהלה) יקבלו תוספת שכר בשווי של 13.1% על פני תקופה של 18 חודשים, כמו גם תשלום חד פעמי של 1,000 פאונד. UNITE גם מדווחת כי כללה בעסקה אפשרות לעלות את השכר עוד יותר בתקופה זו אם האינפלציה תישאר גבוהה.

בנוסף לתוספת השכר, UNITE מציינת כי קיבלה הסכמה לכך שאף אחד מחברי הצוות לא יקבל תוספת שכר בשיעור נמוך יותר מאשר הוא קיבל ב-2020.

״ההסכם הופך את ההחלטה השנויה במחלוקת של הנהלת בריטיש איירווייס בשיאה של מגיפת הקורונה לפטר ולהעסיק מחדש את כל כוח העבודה שלה, כאשר עובדים רבים סובלים מקיצוץ משמעותי בשכר.  במילים פשוטות, ההסכם משחזר ומגדיל את שכר העובדים״, מציינים בארגון בהודעה מיוחדת שמתפרסמת בעקבות ההסכם.

מזכ"ל UNITE, שרון גרהם, אמר: "מדובר בתוספת שכר ניכרת שהושגה על ידי העבודה הקשה ומסירותם של נציגי האיגוד וקציני האיגוד, שנעשו במשא ומתן מפורט.״

בנוסף לעלייה הכוללת בשכר, UNITE מדווחת גם כי ניהלה במקביל משא ומתן והעלאות נוספות עבור קבוצות ספציפיות של עובדים בחברה.
קצין התיאום של UNITE, אוליבר ריצ'רדסון, אמר: "העסקה של בריטיש איירווייס היא העדות האחרונה לאופן שבו הצלחנו להבטיח העלאות שכר משמעותיות לעובדים בכל מגזר התעופה, כשהמגזר התאושש״.

כפי שפורסם בשבוע שעבר לראשונה בפספורטניוז, בריטיש איירווייס חזרה להפעיל את מטוס הדגל רחב הגוף שלה בטיסות הבוקר BA166 מת"א להית'רו ובטיסות החזור BA167 אחה"צ לת"א. זהו המטוס החדיש ביותר של בריטיש איירוויס, הכולל את מושב מחלקת העסקים מהדור החדש, Club Suite. 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: