אא

1000 טיסות שבועיות לאמריקה הלטינית והקריבים: ההכרזה של דלתא אייר ליינס

חברת התעופה האמריקאית שחתמה לא מכבר עם אל על על הסכם קוד שייר, מסתערת על האזור הלטיני והקריבי אליהם תפעיל טיסות מ-6 בסיסיה העיקריים בארה״ב. תוסיף תדירויות גם לגואטמלה, ליבריה, קוסטה ריקה, סן חואן ופורטו ריקו

מטוס דלתא אייר ליינס בסנט מרטין, בקריבים. צילום: Shutterstock מטוס דלתא אייר ליינס בסנט מרטין, בקריבים. צילום: Shutterstock

דלתא אייר ליינס מגדילה את תדירות הטיסות שלה בלוח טיסות החורף הקרוב לאמריקה הלטינית והקריביים ותציע יותר מ-1,000 טיסות שבועיות לאזור הלטיני והקריבי.

חברת התעופה האמריקאית מרחיבה באופן משמעותע את תדירות הטיסות משישה מהמרכזים שלה בארה"ב. צמיחה זו מתורגמת לעלייה של 30% במושבים הזמינים בהשוואה לעונת החורף אשתקד, עם תוספת בתדירויות הטיסות לתשעה יעדים באזור כולל גואטמלה וליבריה, קוסטה ריקה, במרכז אמריקה, סן חואן ופורטו ריקו.

חברת התעופה מציינת כי הגברת התדירות תיצור שער מכריע לארה"ב עבור הלקוחות, ותספק להם חיבורים נוחים אל עד 100 ערים בארה"ב דרך המרכז הגדול ביותר של דלתא באטלנטה. בנוסף, דלתא מוסיפה גם טיסה נוספת מסיאטל לקנקון, קו אשר יתחיל לפעול עונתית החל מה-22 בדצמבר בבואינג 737-800.

בדלתא מציינים את השת״פ של החברה עם קבוצת LATAM, כאשר שתי החברות להוסיף קווים משותפים ופועלות להגדלת הרשת הנרחבת שלהם בין צפון ודרום אמריקה.

כפי שפורסם ב-29 ביוני בפספורטניוז, דלתא אייר ליינס חתמה על הסכם קוד שייר עם אל על הסכם שיאפשר לאל על להגדיל את היצע המושבים ליעדיה בארה"ב, להרחיב את רשת הנתיבים ללקוחותיה וכן את טיסות ההמשך בתוך ארה"ב. לקוחות שתי החברות ייהנו מאפשרויות טיסה רבות יותר בין תל אביב לארה"ב באמצעות טיסות שמופעלות ע"י שתי החברות, המשמעות היא הרחבת התדירויות ואפשרויות לטיסות המשך ברחבי צפון אמריקה ברשת הנתיבים הענפה של דלתא, הכוללת בין היתר טיסות ישירות לניו-יורק, בוסטון ואטלנטה.

דלתא מגבירה תדירות לקוסטה ריקה. צילום : Shutterstockדלתא מגבירה תדירות לקוסטה ריקה. צילום : Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתאדלתא אייר ליינסdelta

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: