אא

Wizz Air מזמינה עוד 75 מטוסי איירבוס A321neo

ההזמנה הכוללת של החברה למטוס הגדול ביותר במשפחת מטוסי המעבר היחיד של איירבוס מסתכמת ב-434 מטוסים, כשכבר עתה יותר ממחצית הצי של החברה מושתת על מטוסי neo

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

Wizz Air חתמה על חוזה חדש להזמנת 75 מטוסי A321neo נוספים, מה שממגדיל את ההזמנה הכוללת שלה עבור המטוס הגדול ביותר במשפחת A320 ל-434 מטוסים, ול-565 מטוסים בסך הכל ממשפחת A320  של איירבוס.

József Varadi, מנכ"ל Wizz Air אמר: "עם ההזמנה החדשה Wizz Air מחזקת עוד יותר את מעמדה כמפעילת A321neo   הגדולה באירופה ובמזרח התיכון. יותר ממחצית הצי שלנו כבר הוסב לטכנולוגיית neo מתקדמת. היעילות הכלכלית חסרת התקדים והפליטה הפחמנית הנמוכה להפליא של ה-A321neo עומדות בבסיס המחויבות שלנו לספק אפשרויות נסיעה סבירות ובעלות קיימא ללקוחותינו. נהנינו משותפות אסטרטגית ארוכת שנים עם איירבוס ואנו איתנים במחויבות שלנו לטכנולוגיה יוצאת דופן זו עם אחת ההזמנות הגדולות בעולם של מטוסי neo".

"בזכות הניהול של יוזף, Wizz Air גדלה בהתמדה והפכה לחברת תעופה אדירה בשמי אירופה ושותפה נהדרת לאיירבוס. ההשקעה ב-A321neo מהווה בסיס איתן באסטרטגיית ההתרחבות המתמשכת של Wizz Air. אנו מודים ליוזף ולכולם ב-Wizz Air על האמון הבלתי מעורער שלהם בשותפות שלנו ובמוצרים שלנו", אמר כריסטיאן שרר, מנהל המסחר הראשי של איירבוס וראש איירבוס הבינלאומי.

ה-A321neo הוא המטוס הגדול ביותר במשפחת A320neo של איירבוס, המציע טווח וביצועים מעולים. ה-A321neo מצטיין בהפחתת רעש של 50% וביותר מ-20% חיסכון בדלק והפחתת דו תחמוצת הפחמן בהשוואה למטוסים חד-מעברים מהדור הקודם. עד כה, כמעט 5,200  מטוסי A321neos הוזמנו על ידי חברות ברחבי העולם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: WIZZ AIRA320neo

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: