אא

המיזם החדש של אייר פראנס: המזוודות נוסעות All The Way לשדה״ת ממספר נקודות ברחבי פריז

חברת התעופה הצרפתית חתמה על שותפות עם חברת All The Way שתעניק לנוסעי אייר פראנס שירות לשליחת מזוודות מ-8 עמדות ברחבי העיר פריז וסביבותיה. 5 מלונות ACCOR במרכז פריז כבר החלו להציע את השירות. השירות לטיסות כל היעדים למעט... ישראל

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock
חברת אייר פראנס החלה להציע לנוסעיה  אפשרות לשלוח את הכבודה שלהם במקומות שונים בפריז וסביבתה לפני ההגעה לשדה התעופה. שירות זה מאפשר לנוסעים לנסוע קליל ובשקט נפשי רב יותר, מבלי לדאוג לתיקים שלהם, אותם הם אוספים לאחר שהגיעו ליעדם.
 
באייר פראנס מציינים כי השירות החדש נעזר במומחיות של חברת Alltheway, ״סטארט-אפ חדשני המתמחה בנסיעות וניידות״ וכי השירות זמין בשמונה מקומות עם שותפים אסטרטגים של חברת התעופה הצרפתית. בשלב ראשון, חמישה מלונות ACCOR הממוקמים במרכז העיר מציעים כבר את השירות החדש Novotel Tour Eiffel, Mercure Tour Eiffel, Novotel Les Halles, Mercure Montparnasse ו-Pullman Bercy. הורדת המזוודות זמינה גם באתרי התערוכות המרכזיים עבור ירידי סחר גדולים כגון Paris Expo Porte de Versailles, מרכז הירידים Villepinte ומרכז הכנסים Palais des Congrès. עמדות נוספות להורדת המזוודות יהיו זמינות בקרוב בפריז.
 
חברת Alltheway תיקח אחריות על המזוודות של הנוסעים בנקודות החדשות ויעבירו אותן ישירות לדלפקי הצ'ק-אין של אייר פראנס בשדה התעופה שארל דה גול. המטען של הנוסעים עוברות בדיקות ביטחוניות קפדניות בכל שלב בתהליך לפני העלאתו לטיסה. הנוסעים יוכלו לעקוב מהחשבון האישי שלהם ב- Alltheway, אחר הכבודה שלהם בדרך לשדה התעופה ובהמשך ליעדם באמצעות הכלי "עקוב אחרי התיק שלי" באפליקציית אייר פראנס.
השירות החדש זמין החל מ-30 שעות ועד 4 שעות לפני הטיסה, בהתאם למקום הורדת המזוודות, ועולה 25 אירו לתיק אחד, ולאחר מכן 10 אירו לכל תיק נוסף.
השירות זמין בכל הטיסות המופעלות על ידי אייר פראנס הממריאות מפריז-שארל דה גול, למעט טיסות ל.... ישראל. 
באייר פראנס מעוניינים להרחיב את השירות החדש גם לטיסות היוצאות משדה״ת אורלי שבפריז. באייר פראנס עובדים כעת על ביצוע צ'ק אין של מזוודות מהבית ואפשרות איסוף ומשלוח מזוודות לכתובות בפריז ובאזור פריז.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר פראנספריז

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: