אא

נמל התעופה של מיאמי הוא הצומח ביותר בארה״ב עם כ-26 מיליון נוסעים ב-6 חודשים

במהלך המחצית הראשונה של השנה, בשדה״ת מיאמי (MIA) עברו כ- 26.2 מיליון נוסעים, עלייה של 2.6% לעומת השיא שלו ב-2022 וקצב של יותר מ-52 מיליון נוסעים ב-2023. ראש עיריית מיאמי: שדה״ת MIA ממשיך להוביל את הדרך עבור תעשיית התיירות המקומית והמדינה שלנו״

26 מיליון נוסעים בחצי שנה: שדה״ת מיאמי. צילום: Shutterstock 26 מיליון נוסעים בחצי שנה: שדה״ת מיאמי. צילום: Shutterstock

שדה התעופה של מיאמי MIA, הוא השדה הצומח ביותר בארה״ב.

לפי נתוני מועצת שדות התעופה הבינלאומית של צפון אמריקה (ACI-NA Industry Metrics), בשנת 2022, השדה המתפתח שירת כמעט 50.7 מיליון נוסעים וניפץ ב-10 אחוזים השיא הקודם שלו של 45.9 מיליון שנקבע ב-2019. מגמת הצמיחה של השדה במיאמי צפויה להימשך עד שאר שנת 2023, הודות למגוון השקות המתוכננות במחצית השנייה של השנה.

לוח טיסות החורף הגדול אי פעם ממיאמי. אמריקן איירליינס. צילום: Shutterstockלוח טיסות החורף הגדול אי פעם ממיאמי. אמריקן איירליינס. צילום: Shutterstock

בחודש שעבר (יולי) הודיעה אמריקן איירליינס כי תפעיל בשנה הקרובה את לוח הזמנים החורפי הגדול ביותר שלה אי פעם במיאמי -MIA, החל מחודש נובמבר. עם יותר מ-380 טיסות בימי שיא המשרתות 150 יעדים, אמריקן איירליינס תגדיל את קיבולת המושבים שלה ב-10% ממיאמי החורף בהשוואה לחורף 2022 ותבסס את מעמדה כחברת התעופה העמוסה ביותר בשדה-MIA.

לוח החורף של אמריקן איירליינס כולל גם קווים פנימיים חדשים (פורטלנד, אורגון וסקרמנטו, קליפורניה) וקו עונתי לחמש ערים נוספות (באפלו, ניו יורק; סידר ראפידס, איווה; לקסינגטון, קנטקי (LEX) ויצ'יטה, קנזס; ווילמינגטון, צפון קרוליינה), החל מחודשים נובמבר ודצמבר.

ב-18 בספטמבר, חברת הלואו קוסט Norse Atlantic Airways תעביר את כל טיסותיה לדרום פלורידה לשדה התעופה של MIA, החל מארבע טיסות שבועיות גם ללונדון (גטוויק) וגם לאוסלו - שני יעדים חדשים בשדה הבינלאומי העמוס. שלושה חודשים לאחר מכן, חברת התעופה תשיק ארבע טיסות שבועיות בקו מיאמי-פריז ב-12 בדצמבר וטיסה שבועית מיאמי-ברלין ב-14 בדצמבר, ותיצור את הקו הישיר הראשון בין מיאמי לברלין מאז 2017 וקו ישיר נוסף בין מיאמי -MIA לשדה״ת פריז שארל דה גול.

Norse Atlantic Airways. צילום: ShutterstockNorse Atlantic Airways. צילום: Shutterstock

אלסקה איירליינס תשיק גם קו טיסות יומי חדש בין שדה״ת של מיאמי MIA לפורטלנד, אורגון ב-17 בנובמבר, כדי להרחיב את הטיסות היומיות בקו סיאטל-מיאמי שהחל בחודש יוני האחרון לאחר הפסקה של 10 שנים.

ראש עיריית מחוז מיאמי-דייד, דניאלה לוין קאווה ברכה על המגמה ואמרה: ״בעקבות ההתאוששות המלאה בשנה שעברה מהמיתון כתוצאה ממגפת הקורונה, שדה״ת MIA ממשיך להוביל את הדרך עבור תעשיית התיירות המקומית והמדינה שלנו במונחים של גידול נוסעים והשפעה כלכלית. אני מצפה לקבל מבקרים חדשים וחוזרים לגן העדן היפה שלנו ולהמשיך להשקיע בכלכלה המקומית שלנו.״

״גן העדן היפה שלנו״. סאות׳ מימאמי ביץ. צילום: Shutterstock״גן העדן היפה שלנו״. סאות׳ מימאמי ביץ. צילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמריקן איירליינסמיאמי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: