אא

ישראייר מתרחבת: קולטת 2 מטוסי איירבוס נוספים

חברת התעופה מצרפת 2 מטוסים בחכירה לטווח ארוך ותפעיל צי של -11 מטוסים. כיום יש לישראייר 2 מטוסים בבעלות החברה, 4 בחכירה לטווח ארוך ו-3 נוספים בחכירה רטובה

שני מטוסים נוספים לצי. ישראייר. צילום: Shutterstock שני מטוסים נוספים לצי. ישראייר. צילום: Shutterstock

ישראייר ממשיכה להרחיב את פעילותה.

החברה הודיעה על כוונתה לקלוט עוד שני מטוסי איירבוס בחכירה לטווח ארוך. בצי המטוסים של חברת התעופה יש כיום 9 מטוסים: 2 מטוסים בבעלות החברה, 3 מטוסים בחכירה רטובה ועוד 4 מטוסים בחכירה ארוכת טווח. בכך ישראייר תגיע להפעיל סה"כ ב-11 מטוסים, לאחר קליטת השניים החכורים האחרונים.

שני המטוסים צפויים להיקלט במהלך שנת 2024, כאשר תקופת החכירה עבור כל אחד מהם צפויה להיות עד ל-8 שנים (קרי, עד לשנת 2032).

ההחלטה להתרחב בשל הגדלת הפעילות של החברה, כאשר בכוונתה להגדיל עוד יותר את היעדים והתדירויות שמפעילה החברה. במקביל ישראייר הודיעה גם על כוונתה לקלוט 14 טייסים נוספים במקביל להתרחבות החברה מבחינת הפעילות והגדלת צי המטוסים שלה. בישראייר מציינים כי ״החלטה זו של הדירקטוריון היא חלק מהתוכנית האסטרטגית של ההנהלה לאיתור הזדמנויות עסקיות אשר נועדו להמשיך לתרום ולחזק את המשך הצמיחה
העסקית של ישראייר.״

אורי סירקיס, מנכ״ל ישראייר אמר: ״אנו פועלים לפי מתווה אסטרטגי אשר מורכב מכמה נדבכים שמטרתם, צמיחה משמעותית בפעילות החברה וניצול המעמד שלנו בעולם התיירות והתעופה הגלובלי. אחד מהנדבכים הללו הוא הגדלת צי המטוסים שלנו ואני שמח שאנחנו גדלים בעוד 2 מטוסים שמטרתם גם תרומה כלכלית משמעותית, המשך צמיחת החברה הגדלת התפוקה והיקף המוצרים המוצעים לציבור לקוחותינו תוך מתן מענה לביקושים הגדלים למוצרים שלנו. אנו פועלים בתקופה האחרונה לחזק את היכולות והמעמד העולמי שלנו בשוק התיירות והתעופה ולנצל את הניסיון האדיר של החברה הן בישראל והן בחו״ל על ידי תכנית אסטרטגית סדורה הבנויה גם מרכישת נדל״ן מלונאי ביעדי ישראייר, חכירת מטוסים והטמעה של מערכות דיגיטליות מובילות בתחום, לרבות הטמעת מערכת לניהול תשואה ומערכת הזמנות וצ׳ק אין חדשה.״

אורי סירקיס ורמי לוי. צילום: פספורטניוזאורי סירקיס ורמי לוי. צילום: פספורטניוז

כזכור, ישראייר עדיין נמצאת במו"מ לרכישת השליטה בחברת התעופה הצ'כית סמארט וינגס (SmartWings). כאשר בשבוע החולף היא הודיעה על הארכה בחצי שנה של המו"מ בין החברות. המתכונת של הרכישה השתנתה, מרכישה של 100%, ישראייר הודיעה על כוונה לרכוש את השליטה בחברה מעל 50% ובמקביל החזקה בחברות הבנות של סמארט וינגס, כמו חברת התעופה CSA Czech Airlines, שסמארט וינגס מחזיקה ב-30% ממניותיה.

ישראיר כבר הודיעה לא מכבר על הגעה להסכמות עם בעלי המניות הצ'כים של החברה, רומן ויק ואיזי שימאני המחזיקים ב-50.08% מהחברה, אך טרם הגיעה להבנות עם החברה הסינית ל-China Citic Group המחזיקים ב-49.92% מהחברה.

כזכור, בשבוע שעבר חברת ישראייר דיווחה לבורסה לניירות ערך, כי אושר ההסכם הקיבוצי של החברה עם טייסיה. ההסכם שאושר על ידי הנהלת החברה הינו ל-4 השנים הקרובות, עד לחודש אוגוסט 2027, מבטיח שקט תעשייתי בחברה, כאשר במסגרתו הטייסים יקבלו תוספת שכר של כ-8%.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אורי סירקיסישראייררמי לויסמארטווינגס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: