אא

עמית קוטלר מצטרף לקבוצת פספורט

קוטלר מצטרף לחברה לאחר 6 שנים ברשת 13 ובחדשות 13 שם שימש כמגיש וככתב וסיקר בין היתר את תחומי התיירות, התרבות, הקולינריה ולפני כן עבד כעשור ב-ynet כמרבית הזמן כעורך מדור התיירות

עמית קוטלר עמית קוטלר

עמית קוטלר מצטרף לקבוצת פספורט.

קוטלר ישמש כיוצר תוכן ווידאו ותוכן כתוב, גם ביוון והאיים, אותם יסקר מיוון. כמו כן ישמש כשליח פספורט בכנסים, ירידים ואירועים מרכזיים באירופה וברחבי העולם בהם קבוצת פספורט נוטלת חלק.

קוטלר (42) מצטרף לקבוצת פספורט עם רקע נרחב בתחום התיירות ולאחר כ-6 שנים ברשת 13 ובחדשות 13, שם שימש כמגיש וככתב וסיקר בין היתר את תחומי התיירות, התרבות, הקולינריה ועוד. עוד לפני כן עבד כעשור ב-ynet, מרבית הזמן כעורך מדור התיירות והיה בין המייסדים של המדור המחודש של YNET חופש.

אפרת דורון מנכ"לית קבוצת פספורט ברכה על הצטרפותו של קוטלר: " קבוצת פספורט ממשיכה להרחיב את פעילותה בארץ וחו״ל ואני משוכנעת כי ההצטרפות של עמית לצוות הכותבים והעורכים המנוסה שלנו תתרום נדבך נוסף לפעילות המגוונת של הקבוצה. אני בטוחה שהידע והניסיון הרב שעמית מביא עמו יתרום משמעותית למטרות של הקבוצה ואני מאחלת לו הצלחה רבה בתפקיד החדש".

עמית קוטלר: "אני שמח ונרגש להצטרף לקבוצת פספורט ולצוות שמוביל כבר שנים ארוכות את המדיה התיירותית בישראל ובחו"ל. אני רואה בפספורט אתגר גדול והזדמנות אדירה להמשך צמיחה משותפת בייחוד עם חזרת הענף לפעילות מלאה אחרי שנים לא פשוטות. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לעדי אזולאי ואפרת דורון על האמון שנתנו בי ולהבטיח לכם הקוראים והגולשים- שיש הרבה למה לצפות."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורטקבוצת פספורט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: