אא

חוזרת לרמות טרום הקורונה: סינגפור איירליינס מתגברת את קיץ 2024

חברת התעופה חוזרת ואף עולה על תדירות הטיסות של טרום הקורונה, כשהיא מתגברת קווי מפתח באסיה ובאירופה. לראשונה, החב׳ תפעיל מטוס רחב גוף על הקו לקיירנס שבאוסטרליה

סינגפור איירליינס בואינג 787-10. צילום יח"צ סינגפור איירליינס בואינג 787-10. צילום יח"צ

חברת התעופה סינגפור איירליינס נערכת לביקושי הקיץ של 2024:  החברה מודיעה על תגבור חלק מהקווים במהלך עונת הפעילות של קיץ 2024, מה-31 במרץ ועד ה-26 באוקטובר, וזאת לאור הביקושים הגוברים לנסיעות בשווקי המפתח.

כחלק מהמהלך לתגבר את עונת הקיץ, החברה תחזיר את מטוסי ה-A380 בין סינגפור לפרפנקפורט, כשבטווח הטיסות הבינוני כמו קיירנס (אוסטרליה), והמלדיביים, תפעיל סינגפור איירליינס את צי ה-A350-900. החברה עדכנה כי הקו לאוסטרליה יזכה לשדרוג משמעותי, כשלראשונה החברה תפעיל בקו במקום מטוס ה-737-8 צר גוף, את ה-A350-900, לראשונה אחרי 20 שנה, בהן היה פעיל בקו מטוס צר גוף.

עוד החברה תחזיר את הקו סינגפור-ברצלונה, ותגדיל את תדירות הטיסות לרמות טרום המגיפה. יעדים שיגיעו או יעלו על רמות טרום המגיפה, אלו הודו, סין, דנמרק, וייטנאם, אוסטרליה, דובאי, יפן, סיאטל ויוסטון. 

ג׳ואן טאן, סגנית נשיא בכירה לתכנון ושיווק בסינגפור איירליינס אמרה: ״עם פרסום לוחות הזמנים של הקיץ הצפוני בסינגפור איירליינס, הלקוחות שלנו יכולים לתכנן קדימה ולהתחיל לתכנן את תוכניות הנסיעות שלהם לשנת 2024. הלקוחות שלנו יכולים ליהנות מבחירה וגמישות רבה יותר כשהם נוסעים איתנו, כפי שסינגפור איירליינס ממשיכה לעשות - להתאים ולהרחיב את הרשת שלנו בתגובה לדפוסי הביקוש״. 

התאריכים החדשים זמינים כבר לכרטוס דרך האתר של החברה, סוכני הנסיעות וערוצי ההפצה הרשמיים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סינגפור אייליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: