אא

ניחוח של יוקרה: אמירייטס משיקה ערכות נוחות חדשות למח׳ עסקים ומח׳ ראשונה

חברת התעופה בשיתוף Bulgari משיקה ערכת נוחות חדשה במסלולים נבחרים ובטיסות ארוכות טווח. במטוס A380, נוסעי המחלקה הראשונה יוכלו גם להשתמש במקלחת ספא על הסיפון, וליהנות מסט טיפוח של מותג היוקרה השוודי Byredo

Shutterstock Shutterstock

חברת התעופה אמירייטס (Emirates) חושפת את הקולקציה החדשה שלה של ערכות נוחות מסוגננות למחלקה הראשונה ולמחלקת העסקים מבית בולגארי (Bulgari) לעונת הסתיו/חורף. המגוון כולל פלטות צבעים חדשות וניחוחות חדשים, מראה למזכרת ומספר עצום של שירותים לנוחות הנוסעים, במסלולים נבחרים ובטיסות ארוכות טווח.

בהתאם למחויבות של אמירייטס לספק חוויית לקוח יוצאת דופן במטוס, תיקי הנוחות של המחלקה הראשונה ומחלקת העסקים כוללים צבעים ועיצובים טרנדיים חדשים, יחד עם ניחוחות של בולגארי בבקבוקים שתוכננו בבלעדיות עבור אמירייטס. הקולקציה החדשה תכלול שמונה תיקי נוחות שונים שיחולקו במחלקה הראשונה ובמחלקת העסקים, מבד שחור קלאסי, כסף עם לילך, או שחור עם לילך.

ערכות נוחות חדשות במחלקת עסקים

סדרת מחלקת העסקים כוללת את אחד מגווני הכסף הטרנדיים ביותר של 2023, ומציעה שתי צורות תיקים מעור טבעוני בגוון כסף מטאלי עם נגיעות לילך. כל ערכה כוללת מספר מוצרים של בולגארי, לרבות הבושם האייקוני BVLGARI OMNIA Amethyste Eau de Toilette. הנוסעים יקבלו גם תחליב פנים משלים Omnia Amethyste ותחליב גוף לשמירה על לחות העור, לצד שפתון בולגרי עשיר, וכמה אביזרי נוחות חיוניים כולל מברשת ומשחת שיניים, מראה כפולה העשויה מחומרים ברי קיימא, דאודורנט, טישו ומברשת שיער מתקפלת.

קיימות גם אפשרויות של תיקי בד שחורים קלאסיים בסגנון גברי. הבושם הכלול בערכות אלה הוא BVLGARI POUR HOMME EAU DE TOILETTE,  ניחוח מושק עצי ופרחוני. בהשראת הניחוח אייקוני, כלולים אפטרשייב ותחליב גוף משלימים של בולגרי, לצד סכין גילוח של Gillette, קצף גילוח, מברשת ומשחת שיניים, דאודורנט, טישו ומברשת שיער מתקפלת העשויה מחומרים ברי קיימא.

 ערכות נוחות חדשות מהמחלקה הראשונה

במחלקה הראשונה, הקולקציה היוקרתית תכלול 4 תיקי אספנות אישיים, שניים מעור טבעוני שחור עם נגיעות לילך, ושניים מבד שחור איכותי, חלקם עם נגיעות עור טבעוני, המכילים מגוון מוצרי יוקרה בהתאמה אישית.

בערכות ניתן למצוא מראת בולגרי מזהב חרוט - פריט למזכרת שנוצר באופן בלעדי עבור אמירייטס, לצד בקבוק בלעדי של 30 מ"ל BVLGARI LE GEMME Desiria Eau de Parfum. את הניחוח משלים תחליב פנים וגוף תואם. הערכה כוללת גם מברשת ומשחת שיניים, מגבת ניקוי מרעננת, דאודורנט, טישו ומברשת שיער מתקפלת כך שנוסעי המחלקה הראשונה יגיעו ליעדם רעננים לחלוטין.

בנוסף, ייהנו הנוסעים שיקבלו את הערכות מבקבוק בלעדי בנפח 30 מ"ל של BVLGARI LE GEMME Gyan Eau de Parfum - ניחוח פרחוני מתוחכם ועצי המתבטא בפצ'ולי ויסמין סמבוק. הערכה כוללת גם קרם לחות בולגרי Le Gemme Gyan אפטרשייב ותחליב גוף תואם, מגבת, סכין גילוח של Gillette, קצף גילוח, מברשת ומשחת שיניים, דאודורנט, טישו ומברשת שיער מתקפלת.

במטוס A380, נוסעי המחלקה הראשונה יוכלו גם להשתמש במקלחת ספא על הסיפון המציעה מגוון נפרד של מוצרי יוקרה אורגניים וברי קיימא מאירלנד. נוסעי המחלקה הראשונה יוכלו למצוא גם סט טיפוח של מותג היוקרה השוודי Byredo בסוויטות הפרטיות שלהם.

ויש בשורה גם לנוסעי מחלקת תיירים ומחלקת הפרימיום היחסית חדשה של החברה, לקראת סוף השנה, החברה תשיק ערכות נוחות גם למחלקות אלו. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסEmirates

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: