אא

תאגיד NCLH - Norwegian Cruise Line Holdings מדווח על הכנסות שיא ברבעון השני

תאגיד השייט הבינלאומי השיג הכנסה של 2.2 מיליארד דולר בחודשים אפריל - יוני השנה, גדולה ב-33% מהתקופה המקבילה ב-2019

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

Norwegian Cruise Line Holdings (NCLH) – תאגיד השייט הבינלאומי המפעיל את חברות הקרוזים: Norwegian Cruise Line, Oceania Cruises ו-Regent Seven Seas Cruises - הודיע כי השיג הכנסות כוללות של 2.2 מיליארד דולר ברבעון השני של השנה, הישג המהווה עלייה של 33% לעומת התקופה המקבילה ב-2019.

החברה ציינה כי "ביצועי הכנסות מוצקים, עלויות נמוכות יותר ומחירי דלק נוחים" הם הסיבות להצלחה, כמו גם הכנסה נוספת של 15% ליום שייט של נוסע בהשוואה לרמות של 2019.

גם ההזמנות המצטברות לשארית 2023 נמצאת ב"רמות שיא", עפ"י דיווחי החברה, המציינת כי מאזן מכירת הכרטיסים המוקדמת עומד על שיא של 3.5 מיליארד דולר, גבוה בכ-167 מיליון דולר מהרבעון הקודם וגבוה ב-56% מהרבעון השני של 2019.

נשיא ומנכ"ל NCLH, הארי זומר, אמר: "החוזק המתמשך בסביבת הביקוש ניכר לא רק בתוצאות הרבעון הזה, שבו יצרנו עלייה משמעותית בתמחור וגידול קיבולת... כאשר אנו מסתכלים לעתיד הקרוב, אנו מתמקדים בשמירה על המומנטום הזה על ידי ניצול סביבת הביקוש האיתנה, שיפור אסטרטגי של חווית האורחים שלנו, הגדלת בסיס העלויות שלנו... ובסופו של דבר מתווים נתיב להורדת הסיכון של המאזן שלנו".

צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: NCLהארי זומר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: