אא

״2023 Shalom Spain״: ב-11 בספטמבר- כנס תיירות ספרד בהשתתפות נציגים מישראל וספרד

משרד התיירות של ספרד יקיים כנס תיירות מיוחד בת״א בהשתתפות נציגים בכירים מספרד המייצגים יעדים, משרדי נסיעות, סיטונאים חברות תעופה ומלונות מרחבי ספרד. לשכת התיירות של ספרד: ״האירוע מחזק ומעמיק את הקשר בין שתי המדינות מבחינה מסחרית״. הרשמה לכנס בכתבה. בשיתוף לשכת תיירות ספרד

קרדיט: GONZALO PUERTAS ORTIZ קרדיט: GONZALO PUERTAS ORTIZ

Shalom Spain 2023, אירוע התיירות השנתי החשוב ביותר של ספרד בישראל, ייערך השנה בהשתתפות גורמים בכירים ספרדים שונים, שעבור רבים מהם זהו ביקורם הראשון בישראל.

בכנס יציגו יעדים שונים מספרד וביניהם: אנדלוסיה, מדריד, אראגון, טנריף וגראן קנריה; בנוסף לנציגי סוכנויות תיירות נכנסת, חברות טיולים, חברות תעופה ורשתות בתי מלון מרחבי ספרד.

מדריד. צילום: שאטרסטוקמדריד. צילום: שאטרסטוק

לאירוע עליו שוקדים אנשי לשכת התיירות בספרד כבר זמן רב, מוזמנים גם מארגני תיירות, סיטונאים וסוכני נסיעות מישראל, שיקיימו מפגשים עם בכירים בחברות התיירות המובילות בספרד. במהלך האירוע יוצגו היעדים שונים מספרד ותינתן הזדמנות ללמוד על שירותים ומוצרים חדשים לצורך חתימה על הסכמים מסחריים חדשים לעונת 2024.

מלשכת התיירות של ספרד נמסר כי: ״האירוע מחזק ומעמיק את הקשר בין שתי המדינות מבחינה מסחרית, עם יותר פרויקטים לקידום התיירות ותוכניות עבודה משותפות.״

הרשמה לאירוע.

עם יותר מ-85 מיליון תיירים בשנה, ספרד היא המובילה בעולם בתחום התיירות, ואחד היעדים עם האיכויות ומגוון המוצרים והשירותים הגבוהים ביותר. כחצי מיליון ישראלים נסעו בין ישראל לספרד במחצית הראשונה של 2023 והמספר הכולל צפוי להיות גבוה עד סוף השנה מאשר ב-2019, שנת שיא לתיירים מישראל על אדמת ספרד.

בשיתוף לשכת תיירות של ספרד. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ספרד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: