אא

עם יותר מ-8.5 מיליון תיירים: דובאי חוגגת את החציון הטוב בתולדותיה

יורש העצר של דובאי על השיא ההיסטורי: "העלייה המדהימה במספר המבקרים הבינלאומיים ממחישה עוד יותר את מיקומה של דובאי כאחת הערי ההנקודות הזוהרות ביותר לא רק במגזר התיירות העולמי אלא גם כנוף כלכלי גלובלי רחב יותר"

דובאי. צילום: Shutterstck דובאי. צילום: Shutterstck

תעשיית התיירות של דובאי חוגגת מחצית ראשונה מוצלחת של 2023. מתחילת השנה ועד ה-30 ביוני, ביקרו בעיר הנוצצת 8.55 מיליון מבקרים בינלאומיים, זאת בהשוואה ל-8.36 מיליון תיירים בחציון הראשון של-2019, שנת השיא של התיירות.
״המספרים העדכניים שלנו מייצגים את הביצועים הטובים ביותר אי פעם של תעשיית התיירות בחציון ראשון של שנה והגידול של כ- 20% במספר המבקרים מדי שנה תורם לאג'נדה הכלכלית של דובאי (D33) שמטרתה לגבש את מעמדה של האמירות כאחת משלוש הערים המובילות בעולם״, מציינים בסיפוק בלשכת התיירות של אחת הערים הכי נוצצות במזה״ת וכנראה גם בעולם.

עוד על דובאי בקטגוריית איחוד האמירויות בפספורטניוז

שיח' חמדאן בן מוחמד, יורש העצר של דובאי, אמר לאחר חשיפת המספרים והתוצאות: "העלייה המדהימה במספר המבקרים הבינלאומיים שביקרו בדובאי במחצית הראשונה של השנה ממחישה עוד יותר את הופעתה כאחת הערים הזוהרות ביותר לא רק במגזר התיירות העולמי אלא גם נוף כלכלי גלובלי רחב יותר".

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיאיחוד האמירויות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: