אא

שילוב מנצח: Thai Airways ו-Turkish Airlines חתמו על הסכם שיתוף פעולה

ענקיות התעופה ישתפו פעולה לקידום התיירות בין המדינות. Thai Airways תציע טיסות יומיות לאיסטנבול מהבסיס המרכזי שלה בבנגקוק. המהלך נועד לעזור לה להוביל בתחום הטיסות לתאילנד, אזור אסיה ואוסטרליה. מתי זה יקרה?

צילום: טורקיש איירליינס צילום: טורקיש איירליינס

חברות התעופה Turkish Airlines ו-Thai Airways חתמו על הסכם שיתוף פעולה. מדובר בצעד משמעותי להעמקת היחסים המסחריים בין טורקיה ותאילנד, והשותפות תסייע לקדם את התיירות בין המדינות.

איסטנבול ממוקמת במיקום אסטרטגי בין אסיה, אירופה ואפריקה. בזכות זאת, טורקיש איירליינס יכולה להציע קישוריות לכל רחבי העולם מבסיס הבית שלה, נמל התעופה איסטנבול.

טורקיש איירליינס. צילום: שאטרסטוקטורקיש איירליינס. צילום: שאטרסטוק

החל מדצמבר הקרוב, Thai Airways תציע טיסות יומיות לאיסטנבול מהבסיס המרכזי שלה בבנגקוק. המהלך נועד לעזור לה להוביל בתחום הטיסות לתאילנד, אזור אסיה ואוסטרליה. 

מנכ"ל טורקיש איירליינס, בילאל אקסי, אומר כי: "הסכם זה מהווה אבן דרך חשובה לשיתוף הפעולה בין טורקיש איירליינס לתאילנד, שכן הוא מפגיש את המורשת התרבותית העשירה של טורקיה ותאילנד. שיתוף הפעולה הזה ישפר את הקישוריות בין שני האזורים, יספק חוויות נסיעה חלקות ויציע לנוסעים מגוון רחב יותר של יעדים ושירותים דרך רשתות שתי חברות התעופה".

תאי איירווייז. צילום: שאטרסטוקתאי איירווייז. צילום: שאטרסטוק

צ'אי אמסירי, מנכ"ל Thai Airways, מגיב על המהלך: "שיתוף פעולה זה ישפר את היעילות של Thai Airways וטורקיש איירליינס במונחים של קישוריות ויצירת רשת מסלולים. הלקוחות שלנו יוכלו לטוס בנוחות בין תאילנד לטורקיה, ולהמשיך הלאה לאירופה ולנקודות אחרות באסיה, תוך שימוש מלא ברשתות הנרחבות המוצעות על ידי Thai Airways וטורקיש איירליינס".

צילום: טורקיש איירליינסצילום: טורקיש איירליינס

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טורקיהתאילנדטורקיש איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: