אא

הרכב החשמלי BYD דולפין הושק בישראל

BYD Dolphin הושק בארץ ב-2 רמות גימור, עם טווח נסיעה חשמלי של כ-400 ק"מ, רשימת איבזור מכובדת ומערכות בטיחות אקטיביות מגוונות

צילום: אירה מקיינקו צילום: אירה מקיינקו

חברת הרכב BYD הגיעה לישראל לפני פחות משנה, והביאה איתה 3 דגמים - BYD אטו 3, BYD האן ו-BYD טאנג. כעת, מצטרף להיצע החשמלי של החברה רכב חדש - ההאצ'בק הקומפקטי BYD Dolphin

צילום: אירה מקיינקוצילום: אירה מקיינקו

מבחינת האיבזור, הדולפין מגיע בשתי רמות גימור, שנקראות Comfort ו-Design. הוא מצויד במערכת מולטימדיה שתומכת בשפה העברית, קישוריות לאפל קאר פליי ואנדרואיד אוטו אלחוטי, תאורת לד קדמית ואחורית, שני מושבים קדמיים חשמליים, עדכוני OTA וריפוד עור טבעוני להגה ולמושבים. 

ברמת הגימור הבכירה, הרכב מגיע גם עם גג פנורמי, חישוקי סגסוגת 17 אינץ' בשילוב של שלושה צבעים, חלונות אחוריים מוכהים ועוד. 

צילום: אירה מקיינקוצילום: אירה מקיינקו

ברמה הטכנית, BYD דולפין מבוסס על הפלטפורמה החשמלית הייעודית e-Platform 3.0. מערכת ההינע שלו בעלת נתונים טכניים זהים בשתי רמות הגימור - סוללת בלייד בגודל 60.4 קוט"ש, טווח חשמלי עירוני מוצהר של עד 427 ק"מ, מנוע בהספק של 204 כוחות סוס, וקצב טעינה מהירה של עד 80 קילוואט. בטעינה איטית, הרכב יכול להיטען בקצב של עד 11 קילוואט (בטעינת 16 אמפר תלת-פאזית), או עד 7.4 קילוואט (בטעינת 32 אמפר חד-פאזית).

צילום: אירה מקיינקוצילום: אירה מקיינקו

מבחינת הבטיחות ומערכות העזר, תשמחו לגלות שהרכב קיבל ציון של 8 כוכבי בטיחות. הוא מאובזר במערכות בטיחות אקטיביות מגוונות, כולל קרוז קונטרול אדפטיבי, מערכת למניעת שכחת ילדים, מערכת לניטור עייפות נהג (שלא הייתה קיימת בדגמי BYD הקודמים), ומערכות שונות למניעת התנגשויות. 

צילום: אירה מקיינקוצילום: אירה מקיינקו

מחיר הדולפין ברמת גימור Comfort עומד על 141,990 ש"ח, וברמת גימור Design על 147,990 ש"ח.

החדשות החמות של עולם הרכב עכשיו ב-Passportnews

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רכבים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: