״שואפים לחברת תעופה ברמה עולמית״: אייר אינדיה משיקה מיתוג חדש
חברת התעופה ההודית בבעלות קבוצת TATA, חשפה עיצוב חדש למטוסי החברה. המיתוג החדש הינו חלק מתהליך התחדשות ענק אותו מובילה החברה
אייר אינדיה, חברת התעופה בבעלות קבוצת TATA ההודית, חשפה היום (חמישי) מיתוג חדש. המראה החדש מדמיין את צורת החלון ההודית ״האייקונית״ בשימוש היסטורי על ידי החברה, לכדי מסגרת חלון זהב שהופכת למרכזית ומסמלת ״חלון של אפשרויות״. סמל הלוגו החדש של החברה, מסמל אפשרויות ״בלתי מוגבלות, פרוגרסיביות, והשקפה נועזת ובטוחה לגבי העתיד״. עיצוב המטוסים והעיצובים החדשים של החברה כוללים שימוש בפלטת צבע של אדום עמוק. קמפבל ווליסון, ד״ר ומנכ״ל אייר אינדיה אמר: ״המיתוג החדש משקף את השאיפה להפוך את אייר אינדיה לחברת התעופה ברמה עולמית המשרתת אורחים מכל העולם, וזה גם מה שמייצג את הודו בגאווה, על הבמה העולמית״.
המיתוג החדש בוצע בשיתוף חברת FutureBrand, כשהנוסעים יתחילו לראות את הלוגו החדש כבר החל מדצמבר 2023, כשה-Airbus A350 הראשון של אייר אינדיה, יגיע כבר במיתוג החדש. צבעים, דפוסים, צורות והאופן שבו הם מתאחדים ומה שהם מייצגים חשובים, אבל המעשים שלנו מדברים הרבה יותר חזק. אנחנו בעיצומו של טרנספורמציה מוחלטת בתפקידה של חברת הדגל של הודו״, הוסיף ווליסון.
לאחרונה הודיעה החברה על רכישת 470 מטוסים בהיקף של 70 מיליארד דולר, כשהמטוסים הראשונים יגיעו כבר במהלך חודש נובמבר. תהליך ההתחדשות של החברה החל כשהחברה חכרה ורכשה 20 מטוסים רחבי גוף במהלך השנה, והשקיעה מעל 400 מיליון דולר בחידוש תא הנוסעים ב-43 מטוסים רחבי גוף, כשהתהליך יושלם במהלך אמצע 2024.