אא

קשרי התעופה בין ארצות הברית לסין: 66,000 מושבים, 210 טיסות בחודש (הלוך ושוב)

יונייטד איירליינס היא החברה האמריקנית הפעילה ביותר בקווים לסין - מהחורף תפעיל טיסות יומיות מסן פרנסיסקו לבייג'ינג ולשנחאי. נוכח היחסים הקרים בין שתי המעצמות - החברות הסיניות פעילות בין המדינות יותר מהחברות האמריקניות

בייג'ינג. צילום: 123rf בייג'ינג. צילום: 123rf

יונייטד איירליינס הודיעה כי תפעיל בחורף הקרוב טיסות יומיות מנמל התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו לנמל התעופה הבינלאומי של בייג'ינג קפיטל (PEK). גם הקו הנוכחי מסן פרנסיסקו לשנחאי, הפועל 4 ימים בשבוע, יהפוך לקו יומי.

על פי נתוני Cirium, אתר ניתוח התעופה הבינלאומי, השוק הנוכחי מאפשר יותר מ-66,000 מושבים בין ארצות הברית לסין, עם 210 טיסות בחודש (הלוך ושוב).

בעוד יונייטד איירליינס מגדילה את פעילותה בקווים לסין, הפעילות של אמריקן איירליינס ודלתא אייר ליינס מוגבלת למדי. אמריקן מפעילה 18 טיסות בחודש בקו מדאלאס פורט וורת' לשנחאי, ואילו דלתא טסה לשנחאי פעמיים בשבוע מדטרויט ומסיאטל.

למרות הגידול בפעילות של יונייטד בין ארצות הברית לסין, 3 האמריקניות הגדולות עדיין מפגרות בהיקף הפעילות בהשוואה לחברות הסיניות: אייר צ'יינה, צ'יינה איסטרן, צ'יינה סאות'רן ושיאמן איירליינס, המפעילות מגוון קווים בין שתי המדינות.

אייר צ'יינה מפעילה שלושה קווים: מבייג'ינג ללוס אנג'לס ולניו יורק JFK, ומשנזן ללוס אנג'לס.

צ'יינה איסטרן טסה משנחאי ללוס אנג'לס ולניו יורק JFK.

צ'יינה סאות'רן, שבסיסה בגואנגז'ואו, טסה מנמל הבית שלה לניו יורק וללוס אנג'לס.

שיאמן איירליינס מחברת את נמל התעופה הבינלאומי שיאמן גאוצ'י ולוס אנג'לס 3 פעמים בשבוע עם מטוס הבואינג 787-9 הדרימליינר שלה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בייג'ינגשנחאייונייטד איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: