אא

חברת הלואו קוסט שמבטיחה: נחסוך 300 מיליון דולר לנוסעים בשנה הקרובה

חברת התעופה Flair Airlines הקנדית מחזיקה ב-19 מטוסי בואינג 737 וטסה ל-35 יעדים ברחבי קנדה, ארה״ב, מכסיקו והרפובליקה הדומינקנית

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

״נחסוך לנוסעים 300 מיליון דולר במחירי כרטיסי הטיסה עד תום -2023״.

חברה התעופה הקנדית Flair Airlines,  מציינת כי הנתונים מראים שהיא חסכה לנוסעים יותר מ-256 מיליון דולר בשנת 2022 - והתחזית כעת שבשנה הקרובה תחסוך לפחות 300 מיליון דולר ב-2023.
"פלייר איירליינס", חברת התעופה המוכרת בקנדה בזכות התעריפים הנמוכים במיוחד, הודיעה כי "אפקט הפלייר" החזוי צפוי לחסוך לנוסעים קנדיים מאות מיליוני דולרים גם בשנים הקרובות.
מאז שהציגה תעריפים תחרותיים לחברות התעופה הקנדיות, בחברת Flair  מציינים כי החברה חסכה כבר לנוסעים מיליונים רבים בזכות מודל המחירים המיוחד שלה.

״אפקט הפלייר מודד את חיסכון שלקוחות עושים בטיסות של Flair, כמו גם ההשפעה שיש לנוכחות של Flair על השוק כולו. 
בחברה מציינים כי מודל התמחור המיוחד מראה שהנוסעים צפויים לחסוך עוד יותר עם חיסכון ממוצע של 34 אחוז לכרטיס.
"מההתחלה, המודל של פלייר תוכנן להביא שינוי אמיתי ותחרות אמיתית לשוק על ידי הצעת משהו ייחודי, המתמקד בהנגשת נסיעות לכל קנדי", אמר סטיבן ג'ונס, מנכ"ל, פלייר איירליינס.

"לא רק שהגענו עם תעריפים משנים, אלא גם ראינו את ההאתגר שנוצר כאשר חברות תעופה אחרות מנסות להפוך את הכרטיסים שלהן לתחרותיים יותר - הכל לטובת מה שהופך את החיים לזולים יותר עבור הנוסעים."
Flair Airlines, פלייר איירליינס היא חברת התעופה המגדירה את עצמה כמובילה בקנדה בתעריפים הנמוכים וכחברת התעופה ירוקה, שנועדה לספק טיסות זולות. החברה מפעילה מטוסי בואינג 737, ל-35 ערים ברחבי קנדה, ארה"ב, מקסיקו והרפובליקה הדומיניקנית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: