אא

ארקיע ודינמיקה מציעות: טיסה לאילת ב-49 שקל לכיוון למזמינים טלפון באילת

מנכ״ל דינמיקה: ״השירות החדש מאפשר להגיע לחופשה בראש שקט כשהמכשיר מגיע עד למלון". סמנכ״לית שיווק ודיגיטל בארקיע: ״לקוחות יוכלו ליהנות ממחירי סמארטפונים אטרקטיביים ולטוס בארקיע במחירים המשתלמים ביותר"

ארקיע. צילום: ספיר פרץ ארקיע. צילום: ספיר פרץ

קמפיין חדש של חברת הסלולר דינמיקה מציע לישראלים המתכוונים לנפוש באילת, לשריין מכשיר סמאטרפון באילת ולקבל אותו בבית המלון, ללא צורך להגיע פיזית לחנות ולעמוד בתורים. 

אחרי השקת השירות החדש כאמור, דינמיקה יוצאת במבצע לרגל השקת השירות האמור יחד עם ארקיע, במהלכו תציע טיסות ב-49 שקל ללקוחות דינמיקה המשריינים טלפון באילת.

״שיריון מכשיר״ באילת נועד לתת מענה ללקוחות דינמיקה הנוסעים לחופשה ורוצים להגיע בראש שקט, כשהמוצר שבחרו נמצא במלאי, בדיוק בצבע ובנפח עם השירות החדש הלקוחות יקבלו את הסמארטפון או שאר מוצרי דינמיקה, עד לבית המלון, בין אם זה לשפת הבריכה, לחוף הים או ללובי - בלי להגיע לסניף.

איך זה עובד? נכנסים לאתר דינמיקה, בוחרים את הדגם שרוצים ולוחצים על ״שיריון באילת״. במסך שיפתח, ניתן יהיה לבחור מסירה בסניף או מסירה בבית המלון. לאחר שבחר, הלקוח מזין את תאריך ההגעה, שם המלון וביום ההגעה הוא יקבל את המכשיר למקום בו יהיה. לאחר השלמת ההזמנה באתר, על הלקוח להתקשר למוקד דינמיקה ולבצע את רכישת שוברי כרטיסי הטיסה לארקיע.

אלי אדדי, מנכ״ל דינמיקה: ״השירות החדש מאפשר ללקוחות שלנו להגיע לחופשה בראש שקט שהמכשיר שבחרו מחכה להם בצבע ובנפח שבחרו ומגיע עד למלון או לבריכה. לצד זה יחד עם ארקיע אנחנו מציעים את מחיר הטוב ביותר על הטלפון וגם על הטיסה לאילת. חופשה מהנה".

תמר גרזון, סמנכ״ל שיווק ודיגיטל בארקיע: ״בחודש יולי האחרון הטסנו עשרות אלפי נוסעים לאילת עם ממוצע של 14 טיסות יומיות. אנחנו צופים שנשמור על המגמה גם בחודש אוגוסט, וביחד עם המבצע של דינמיקה, לקוחות יוכלו ליהנות גם ממחירי הסמארטפונים האטרקטיביים, וגם לטוס בארקיע במחירי הטיסות המשתלמים ביותר. טיסה מהנה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארקיע

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: