אא

Riyadh Air - חברת התעופה הסעודית החדשה תעניק חסות לאתלטיקו מדריד

חברת התעופה, שהושקה בחודש מרץ ותתחיל לפעול באופן מעשי רק ב-2025, מנסה לחקות את חברות התעופה האחרות באזור, הנותנות חסות למועדוני הכדורגל המובילים באירופה

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

ריאד אייר חתמה על הסכם חסות ושותפות רב שנתית עם מועדון הכדורגל הספרדי, אתלטיקו מדריד. זו חסות הספורט הראשונה מאז השקתה הרשמית ב-12 במרץ 2023. הלוגו של ריאד אייר יופיע על תלבושת הקבוצה החל מהעונה. חברת התעופה החדשה מצפה להגיע למיליוני מעריצים ברחבי העולם באמצעות שותפות אסטרטגית זו.

חברת התעופה ומועדון הכדורגל הספרדי אתלטיקו מדריד הודיעו היום על חתימת הסכם השותפות הרב שנתית, שתכתיר את חברת התעופה כשותפה הראשית והרשמית של מועדון הכדורגל. זוהי חסות הספורט הראשונה של החברה החדשה, בעקבות יוזמות דומות של חברות אחרות במזרח התיכון הנותנות חסות למועדוני כדורגל אירופיים, כמו אמירייטס (ארסנל, מילאן, אולימפיק ליון וריאל מדריד), איתיחאד איירווייס (מנצ'סטר סיטי) וקטאר איירווייס (ברצלונה).

טוני דאגלס, מנכ"ל ריאד אייר, אמר שהחברה נרגשת להיכנס לשותפות ארוכת טווח עם אתלטיקו מדריד, אחד המועדונים הגדולים באירופה, שתהפוך לשותפה הראשית והרשמית של חברת התעופה. "אנו מאמינים שהשותפות הזו היא התאמה מושלמת, שכן גם ריאד אייר וגם אתלטיקו חולקות מחויבות למצוינות ותשוקה לחיבור בין אנשים ותרבויות ברחבי העולם".

חברת התעופה הסעודית, שהושקה השנה וכבר הציגה לוגו ודוגמת מטוס, חתמה על הסכם להזמנת 39 מטוסי בואינג 787-9 דרימליינר ומצפה להשיק את הפעילות ב-2025. השאיפה שלה להפוך לחברה מובילה, שתטוס ליותר מ-100 יעדים ותטיס 100 מיליון נוסעים עד 2030, וגם תהפוך את העיר ריאד למרכז נסיעות גלובליות ותעודד ביקורים בערב הסעודית לעסקים ולפנאי.

יחד עם זאת, פיתוחו של נמל התעופה הבינלאומי החדש ע"ש המלך סלמאן חיוני לריאד אייר ולחזון 2030 של הממלכה. נמל התעופה הזה מתוכנן להיות אחד הגדולים בעולם, עם 6 מסלולים וקיבולת של 120 מיליון נוסעים עד 2030, ובהמשך גידול של עד 185 מיליון נוסעים ו-3.5 מיליון טון מטען עד 2050.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: 787 דרימליינרערב הסעודיתריאד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: