אא

קווי חופשה תוסיף עוד 10 טיסות לאנטליה עד סוף אוגוסט

בקווי חופשה מסבירים כי לאור הביקושים הגוברים מצד משפחות, והפיכתה של אנטליה ל״מלכת הנופשונים הבלתי מעוררת בקיץ זה״, החברה תוסיף עוד 10 טיסות

מלון Royal Diwa Terikova Resort. צילום: באדיבות אתר קווי חופשה מלון Royal Diwa Terikova Resort. צילום: באדיבות אתר קווי חופשה

לאור הביקושים: סייטונאית התיירות קווי חופשה תוסיף עוד 10 טיסות לאנטליה עד סוף חודש אוגוסט. בקווי חופשה מסבירים כי לאור הביקושים הגוברים מצד משפחות לאנטליה. עוד הודיעה השבוע בלו בירד, בבעלות קווי חופשה, על קו חדש לברצלונה. 

הטיסות תבוצענה על ידי חברת התעופה הטורקית ״Tailwind״ עימה קווי חופשה מפעילה הן את הקו לאנטליה והן את טיסותיה לאיסטנבול. נזכיר כי השבוע הודיע טורקיש איירליינס על הוספת טיסה נוספת בקו תל אביב - אנטליה בימי שלישי. 

במקביל להוספת הטיסות נערכה סיטונאית התיירות גם עם מלאי חדרים זמין ובאישור מידי, במגוון מלונות מאלניה, דרך סידה, בלק, לארה המבוקשת, וקמר שבחודשים האחרונים זוכה לעדנה מחודשת, בזכות ריזורטים חדשים שנפתחו , דוגמת: Royal Diwa Resort בטקירובה Siu Collection  בבלדיבי והילטון קמר - כולם משווקים בלעדית על ידי קווי חופשה.

עם הוספת הטיסות תפעיל קווי חופשה, מדי יום, 3-4 טיסות ליעד כאשר כל הטיסות תצאנה מטרמינל 3 בנתב"ג.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אנטליהקווי חופשה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: