אא

לראשונה קו ישיר מישראל להאנוי, וייטנאם: חברת VietJet Air תפעיל את הטיסות

שר הכלכלה סיכם עם מקבילו הוויטנאמי על פתיחת קו טיסה ישיר מישראל להאנוי אותו תפעיל חברת הלואו קוסט הוויטנאמית VietJet Air. חזון החברה להפוך לקבוצת תעופה עם רשת קווים ענפה בעולם. עוד סוכם על ויזה אלקטרונית המבטלת את הצורך בהגעה פיזית לשגרירות וייטנאם החל מהיום (ד')

צילום: תקשורת שר הכלכלה צילום: תקשורת שר הכלכלה

הישג היסטורי בביקור הרשמי של שר הכלכלה בווייטנאם: השר ניר ברקת סיכם עם מקבילו הווייטנאמי על פתיחת קו טיסה ישיר מישראל להאנוי לראשונה בהיסטוריה. הטיסות תצאנה החל מאוקטובר הקרוב בתדירות של 2 טיסות שבועיות. 

בטיסת הבכורה החגיגית צפויה באוקטובר צפויים להשתתף מנכ״ל חברת התעופה וייאטג׳ט, שר הכלכלה והתעשייה ברקת ובכירים נוספים.

הקו ההיסטורי יופעל על ידי חברת התעופה VietJet Air שהיא חברת לואו קוסט שנוסדה על ידי משקיעים מכווית ובסיסה בהאנוי. לחברה הוויטנאמית צי של 84 מטוסי A320 ו-A321 בגיל ממוצע של בין שנתיים ל-3 שנים. החברה מפעילה טיסות למגוון יעדי פנים וחוץ. אתר התעופה האוסטרלי AirlineRatings.com בחר בה כחברת הסופר לואו קוסט הטובה ביותר במשך 5 שנים רצופות בין השנים 2017-2021. החברה גם זכתה במספר פרסים והצטיינות מקומיים ובינלאומיים, בין היתר, כאחת מעסקי התעופה הטובים ביותר בדרום מזרח אסיה. 

באתר האינטרנט, מציינת VietJet Air שבחזון שלה להפוך לקבוצת תעופה רב לאומית עם רשת קווים המכסה את כל האזור והעולם, לספק ולפתח לא רק שירותי תעופה אלא גם מוצרי צריכה בפלטפורמת המסחר האלקטרוני ולהיות שם מותג מועדף ומהימן.

עוד מציינת החברה באתר האינטרנט שלה, כי בין משימותיה כאמור להפעיל ולפתח רשת קווים מקומית, אזורית ובינלאומית וגם, ליצור פריצת דרך בשירותי התעופה, להפוך את הטיסה לאמצעי תחבורה פופולרי בווייטנאם ולהביא לשביעות רצון לקוחות משירות, בטיחות, מחירים משתלמים ודייקנות. 

ויזה אלקטרונית המבטלת את הצורך של הגעה פיזית לשגרירות

עוד סיכם השר ברקת, על ביטול הצורך לגשת לשגרירות וייטנאם לפני טיסה ובמקום זאת, אזרחי ישראל ייהנו מויזה אלקטרונית לווייטנאם החל מהיום (רביעי).

השר ברקת מקיים בימים אלה ביקור היסטורי בווייטנאם בראש משלחת מדינית-כלכלית, במסגרת החתימה על הסכם הסחר שנחתם בין המדינות. השר ברקת נפגש הבוקר עם שר התעשייה והמסחר הוויטנאמי, די אן בבירה האנוי. ברקת סיכם עם מקבילו הוייאטנמי כאמור על פתיחת קו הטיסות הישיר בין נתב״ג להאנוי בירת וייטנאם בתחילת חודש אוקטובר 2023.

ממשרד הכלכלה נמסר כי "מדובר בהחלטה היסטורית ובהישג משמעותי שיאפשר הגברה של המסחר ועשיית העסקים בין המדינות וכמובן גישה נוחה לתיירות. בנוסף, סיכם השר ניר ברקת  עם מקבילו הוייאטנמי על ביטול הצורך בהגעה לשגרירות וייאטנם לפני טיסה להנפקת ויזה כתובה, והפיכתה לויזה אלקטורנית עבור אזרחי ישראל, מהלך שיקל מאוד על הגעת ישראלים לוייאטנם. ביטול הצורך בויזה כתובה והגעה לשגרירות נכנס לתוקף החל מהיום (16/8/2023)". 

השר ברקת: ״אנו מכריזים הבוקר על הישג היסטורי חשוב, במהלך הביקור שלי בווייטנאם סיכמתי עם ממשלת וייטנאם על פתיחת קו טיסה ישיר מנתב״ג להאנוי, לראשונה בהיסטוריה. בנוסף, סיכמנו על ביטול הצורך בוויזה בשגרירות לפני טיסה לווייטנאם ובמקומה ויזה אלקטורנית מקלה לאזרחי ישראל, מהלך שנכנס לתוקף החל מהיום. אלה הישגים משמעותיים ביותר שיאפשרו להגביר את המסחר ועשיית העסקים בין המדינות. וייטנאם היא השער שלנו לאסיה והופכת למדינת מפתח ומתעצמת. הידוק והעצמת היחסים בינינו חשובים לישראל ולווייטנאם ואני מברך את ממשלת וייטנאם על האירוח החם שלהם ועל הנכונות להעצים את הקשר בין העמים שלנו. אני מודה לראש הממשלה, בנימין נתניהו, על הסיוע, הגיבוי וההכוונה שאפשרו לנו להגיע להישגים המשמעותיים הללו״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: וייטנאם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: