אא

נחשף: המחירון החדש של כרטיסי הבונוס של אל על

התוכנית החדשה של אל על תיכנס לתוקף ב-1 בספטמבר. מה היא מציעה בהשוואה למה שהוצע עד כה? מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד ופליי קארד: "תוכנית הנאמנות החדשה מציבה אותנו בשורה אחת עם תוכניות הנאמנות הטובות בעולם"

צילום: 123rf צילום: 123rf

המחירון החדש של כרטיסי הבונוס של מועדון הנוסע המתמיד של אל על נחשף היום (ה').

במסגרת התוכנית החדשה יבוטל לחלוטין רכיב המזומן ומחירי הכרטיסים ינקבו בנקודות בלבד (לא כולל מיסים, היטלים, אגרות ותוספות).

תוכנית הנאמנות החדשה של מועדון הנוסע המתמיד של אל על, שתיכנס לתוקף ב-1 בספטמבר 2023, משדרגת ומפשטת את מודל צבירת הנקודות ומימושן וכן את שיטת הזכאות למעמדות יוקרה. הנקודות יותאמו לשיטת המיילים הנהוגה בעולם, כך שחברי מועדון יוכלו להשוות בקלות בין התוכנית של אל על לבין מועדוני חברות תעופה בינלאומיות מובילות בעולם.

הנקודות יוכפלו פי 50 כך שכל נקודה בתוכנית היוצאת תהיה שווה ל-50 נקודות בתוכנית החדשה. מפתח הצבירה החדש שופר גם הוא כך שחברי המועדון צוברים יותר. לראשונה, תוקף נקודות של חברי מועדון יהיו ללא הגבלה, לחברים פעילים. נקודה משמעותית ביחס לחברות אחרות בעולם שמציעות זאת כבר עתה.

כל נקודה שתיצבר בתוכנית החדשה, תהיה תקפה ל- 18 חודשים, כאשר תוקפה יוארך אוטומטית ב-18 חודשים נוספים בכל פעם שחבר מועדון יצבור לפחות נקודה אחת מטיסה או יחויב בכרטיס FLY CARD בסך של לפחות 5,000 שקל, בחודש אחד לפחות במהלך תקופה זו. נקודות למעמד ייצברו במסלול נפרד באמצעות המטבע החדש "יהלומים".

מעבר להורדת תוספת המזומן על כרטיסי בונוס, במסגרת התוכנית החדשה חלה הוזלה במגוון יעדים פופולריים, ביניהם: בניו יורק נרשמה הוזלה של כ-40%, במיאמי בכ-30% ובלוס אנג'לס בכ - 23%. גם ליעדים פופולריים באירופה נרשמה ירידת מחירים: המחיר של כרטיסי בונוס לברצלונה וללונדון הוזל ביותר מ-10%.

המחירון החדש: ללא תוספת מזומן, ממשק המתעדכן אחת ל-3 חודשים

עד היום מחירי כרטיסי בונוס של אל על שילבו רכיב של נקודות, רכיב של תוספת מזומן ומיסים שונים. במסגרת המחירון החדש, מחירי כרטיסי הבונוס יהיו מורכבים אך ורק מרכיב הנקודות והמיסים. המחירון, כאמור ייכנס לתוקף ב-1.9.2023.

עם כניסתה לתוקף של תוכנית הנאמנות החדשה, המחירון יתעדכן מידי שלושה חודשים לרכישת טיסות היוצאות מישראל שנה קדימה– מה שיאפשר למועדון לשמור על גמישות ותחרותיות.

כמו כן, המועדון ישיק מחשבון דיגיטלי, שיציג את מחירי המימוש. במערכת החדשה, הלקוח יוכל לבחור את היעד אליו הוא רוצה לטוס, את המחלקה ואת העונה, ויוצג בפניו מחיר עבור מחזיק כרטיס האשראי FLY CARD ומחיר עבור חברי מועדון שאינם מחזיקים בכרטיס.

שיטת הצבירה והמימוש החדשה של נקודות ויהלומים

לראשונה, חברי המועדון יוכלו לצבור נקודות ויהלומים על רכישת המוצרים הנלווים לטיסה - הושבה במושב SPACE וכבודה נוספת.

המצב החדש - אחרי שיפור הצבירה:

מעמד

כמות נק' ל-$1 הוצאה

מתמיד TL

6

כסף SL

8

זהב GL

9

פלטינה PL

11

טופ פלטינה TP

12

בנוסף, מפתח הצבירה למחזיקי פליי קארד ו-פליי קארד פרימיום שונה גם הוא:

  • מחזיקי פליי קארד יצברו על כל 5 שקלים = 1 נקודה
  • מחזיקי פליי קארד יצברו בגין תשלומי חשכ"ל– על כל 10 שקלים = 1 נקודה
  • מחזיקי פליי קארד פרימיום יצברו על כל 4 שקלים = 1 נקודה
  • מחזיקי פליי קארד פרימיום יצברו בגין רכישות במט"ח על כל 3 שקלים = 1 נקודה
  • מחזיקי פליי קארד פרימיום יצברו בגין תשלומי חשכ"ל על כל 8 שקלים = 1 נקודה

מטבע חדש לחישוב זכאות למעמדות יוקרה - יהלומים

במסגרת התוכנית החדשה, המועדון משיק מטבע חדש ונפרד לחישוב זכאות למעמד - יהלומים. כלומר, הנקודות יופנו למימוש בלבד והיהלומים להתקדמות במעמד. היהלומים ייצברו במקביל לצבירת הנקודות, הצבירה תוענק בגין כרטיסי טיסה (לא כולל מסים, היטלים, אגרות ותוספות החלות על הכרטיס) וכן בגין כבודה נוספת, הושבה במושב SPACE.

הצבירה הנה לפי המפתח הבא:

1 דולר = 1 יהלום

1 דולר = 1.2 יהלומים למחזיקי פליי קארד פרימיום

מחזיקי פליי קארד פרימיום ייהנו גם מהאפשרות לצבור יהלומים במסגרת חיובים בגין רכישות בכרטיס האשראי, לפי מפתח של 80 ש"ח = 1 יהלום ( ניתן יהיה לצבור עד 12,000 יהלומים ב-12 חודשים בנוסף, מחזיקי פליי קארד ייהנו מתוספת של 10% מכל הנקודות שיצברו מטיסות, ומחזיקי פליי קארד פרימיום יהיו מתוספת של 20% מהנקודות שיצברו מטיסות).

במקביל, התוכנית תשפר את ספי המעבר בין המעמדות, כך שחברי המועדון יוכלו להגיע למעמד גבוה יותר מהר יותר. כך למשל, בתוכנית הנוכחית כדי להגיע למעמד גולד (זהב) יש לשמור על קצב צבירה שנתי של 1,000 נקודות (שווי ערך לרכישה של 7,000 דולר) ואילו בתוכנית החדשה נדרשים לצבור 6,000 יהלומים (שווי ערך לרכישה של 6,000 דולר).

המעבר ממעמד למעמד בתוכנית החדשה:

מעמד

יהלומים

כסף SL

3,000

זהב GL

6,000

פלטינה PL

12,000

טופ פלטינה TP

28,000

רונן גלפרין, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד ופליי קארד: "תוכנית הנאמנות החדשה שאנו משיקים מציבה אותנו בשורה אחת עם תוכניות הנאמנות הטובות בעולם – היא מיטיבה עם חברי המועדון הפעילים והנאמנים שלנו ונותנת להם הרבה יותר. המחירון החדש, שמבטל את רכיב תוספת המזומן, יקל על חברי מועדון להשוות ולרכוש בקלות יותר את כרטיסי הבונוס".

אוהד רומנואוהד רומנו

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלמועדון הנוסע המתמיד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: