אא

Ryanair פיצתה נוסעים ב-400 אירו עקב דייל שיכור

החברה נאלצה להחליף את הדייל השיכור והנוסעים הגיעו ליעדם 3.5 שעות מאוחר מהמתוכנן ועפ"י תקנות האיחוד האירופי החברה פיצתה את הנוסעים הנפגעים

 צילום: 123rf צילום: 123rf

ריינאייר, חברת הלואו-קוסט האירית, נאלצה לשלם 400 אירו לנוסעים, שחוו עיכוב מכיוון שדייל עבר את מגבלת רמת האלכוהול, כשהגיע לטיסה שלו בנמל התעופה איינדהובן בהולנד, שהייתה אמורה לטוס לאליקנטה בספרד. ארגון התביעות ההולנדי EUclaim הגיש את תביעת הפיצוי בשם 26 נוסעים, שכל אחד מהם זכה בפיצוי של 400 אירו.

סכום הפיצוי לנוסעים שולם עקב העיכוב הבלתי צפוי. התקרית התרחשה ב-20 בנובמבר 2022, והטיסה הזו הגיעה ליעדה באליקנטה 3.5 שעות מאוחר יותר מהמתוכנן, מכיוון שהיה צריך למצוא איש צוות מחליף.

הדייל השיכור נתפס על ידי המשטרה במהלך בדיקה שגרתית בשדה התעופה של איינדהובן, לא הורשה, כמובן, לעלות לטיסה וקיבל קנס בסך 1,000 אירו

תקנת זכויות הנוסעים היא תקנה בחוק האיחוד האירופי הקובעת כללים לגבי פיצוי וסיוע לנוסעים במקרה של דחיית עלייה למטוס, ביטולי טיסות או עיכובים ממושכים של טיסות. על חברת התעופה מוטל פיצוי של 250 אירו עד 600 אירו לנוסע בהתאם למרחק הטיסה על עיכובים של לפחות שלוש שעות, ביטולי טיסה או דחיית עלייה למטוס עקב רישום יתר.

איחורים קצרים מ-3 שעות אינם מקנים זכאות לכל פיצוי. חברות התעופה חייבות לספק כיבוד ולינה במידת הצורך.

בית המשפט של האיחוד האירופי מפרש את זכויות הנוסעים בקפדנות, כך שאין כמעט חריגים ונסיבות המאפשרות לחברות תעופה להתחמק מחובותיהן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ריינאייראיינדהובן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: