אא

אמירייטס ואייר קנדה מרחיבות את הסכם הקוד-שייר לטיסות למונטריאול וממנה

בנוסף להסכם הקוד-שייר הכולל את טורונטו, ומאפשר טיסות המשך ל-19 יעדים בקנדה בכרטיס אחד, ההסכם הכולל את מונטריאול מציע עוד 11 יעדים בקנדה. ההסכם פותח בפני הנוסעים הקנדיים מגוון אפשרויות המשך עם אמירייטס מדובאי

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

אמירייטס הודיעה כי הסכם הקוד-שייר שלה עם אייר קנדה מתרחב, ויכלול טיסות למונטריאול וממנה. נוסעי אמירייטס יוכלו כעת לתכנן נסיעות ל-11 יעדים קנדיים פופולריים ביותר מעבר למונטריאול תוך טיסות בשתי חברות התעופה בכרטיס בודד, וזאת בנוסף לנוסעים של אמירייטס היכולים להמשיך ל-19 יעדים בקנדה מהעיר טורונטו בזכות הסכם הקוד-שייר בין החברות.

שותפות הקוד-שייר בין אמירייטס ואייר קנדה מאפשרת לנוסעים ליהנות מגמישות ובחירה טיסה לנקודות כמו הליפקס, אדמונטון, אוטווה וקלגרי, יעדים מושלמים לנוסעי פנאי ועסקים או לנוסעים המבקרים משפחה או חברים.

כמו כן, נוסעים מערים קנדיות יכולים להתחבר בקלות לטיסות של אמירייטס במונטריאול או בטורונטו כדי לנסוע למגוון יעדים ברחבי אסיה, אפריקה והמזרח התיכון, דרך נמל הבית של חברת התעופה בדובאי.

בטיסותיה לטורונטו וממנה, אמירייטס מציעה טיסות יומיות לדובאי במטוס הדגל הפופולרי שלה A380. חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות מפעילה גם 7 טיסות שבועיות בין מונטריאול לדובאי, במטוסים רחבי הגוף האחרים שלה, בואינג 777.

ראוי לציין כי חברי תוכנית הנוסע המתמיד של אמירייטס יכולים לזכות ולממש מיילים בטיסות של שתי חברות התעופה בזכות הסכם הקוד-שייר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסאייר קנדה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: