אא

הקיץ של SWISS: ביצעה 98.9 אחוז מהטיסות והטיסה 1.7 מיליון נוסעים

חברת התעופה השוויצרית מסכמת את עונת הקיץ העמוסה ביותר מבחינתה, כשהיא מטיסה 60,000 נוסעים ביום העמוס ביותר. עם זאת, בחברה עדיין לא מרוצים מאחוז הדיוק הנמוך שנגרם לטענתם ממחסור בכוח אדם

חברת התעופה SWISS. צילום: SWISS חברת התעופה SWISS. צילום: SWISS

עונת הנסיעות הקיץ הציבה השנה לא מעט אתגרים עבור SWISS, עובדיה וחברות תעופה בעולם. בין האתגרים ניתן למצוא שביתות, סופות רעמים, ומחסור בכוח אדם ברחבי אירופה, לרבות בקרי תעבורה אוויריים. כעת חברת התעופה השוויצרית מקבוצת לופטהנזה, מדווחת על כך שהטיסה 1.7 מיליון נוסעים בתקופת חופשת הקיץ של 2023 (ה-15 ביולי ועד ה-15 באוגוסט). במונחים תפעוליים, החברה ביצעה 98.9% מהטיסות שלה כמתוכנן, אך החברה חוותה לא מעט עיכובים שנבעו בעיקר מגורמים חיצוניים כמו תנאי מזג אוויר קשים ומחסור בכוח אדם בחברות השותפות.

לצד 1.7 מיליון הנוסעים שהטיסה החברה, ב-SWISS דיווחו כי ביום העמוס ביותר, ה-28 ביולי, הטיסה 60,000 נוסעים. ״השגנו את המטרה המיידית שלנו להציע לנוסעים שירותי טיסה כמה שיותר אמינים״, אמר אוליבר בוכהפר, ראש מח׳ מבצעים ב-SWISS. ״אני אסיר תודה על הביצועים המדהימים שהעובדים שלנו סיפקו במהלך השבועות האחרונים. כחברת תעופה שוויצרית אנחנו שואפים לדייק גם כן, וזו מטרה שלא השגנו. אנחנו חייבים להשתפר, ואנחנו לומדים את הלקחים לקיץ 2024, ויצאנו להתייעצויות צמודות עם השותפים שלנו לשם כך״, סיכם בוכהפר באופטימיות.

ביצועי הדיוק של SWISS עמדו על 56.7 אחוזים בלבד, וקצת יותר ממחצית מהטיסות של החברה בארבעת השבועות האחרונים הגיעו ליעדן בזמן המקורי. 25.3 אחוזים מהטיסות הגיעו באיחור של יותר מ-30 דקות, ובחברה מסבירים שהעיכובים כתוצאה מגורמים חיצוניים כמו תנאי מזג אוויר קשים, הפחתה משמעותית בקיבולת ההגעה והיציאה של נמל התעופה בציריך, ומחסור בכוח אדם בבקרת התעבורה האווירית של אירופה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SWISS

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: