אא

היזהרו מהאקרים שמתחזים לאנשי קשר של חברות תעופה

משפחה, שביקשה לצאת מהאי מאווי עקב השריפות המשתוללות, הפסידה 3,400 דולר לאחר שהאקרים שינו את פרטי הקשר של חברת התעופה

 צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

עפ"י דיווחים בתקשורת האמריקאית ואישור של נציגי חברת  Southwest Airlines, מייגן וקווין מורגן נפשו באי מאווי עם ילדם בן 8 חודשים, והחליטו לקצר את החופשה ולחזור הביתה לקליפורניה בגלל השריפות המשתוללות.

מייגן חיפשה בגוגל, עפ"י הדיווחים בתקשורת, את מספר הקשר של Southwest Airlines כדי לשנות את תאריך הטיסה חזרה.

ללא ידיעתה של מייגן, כמובן, האקרים שינו את מספרי הקשר של חברת התעופה בגוגל, וכך בלי לדעת, כמובן, מייגן דיברה עם מתחזה, שהתנהג כסוכן או עובד של חברת התעופה.

האיש, שאיתו דיברה מייגן, הודיע לה שהיא תחויב בעמלת שינוי של 200 דולר. היא סירבה, לא מסרה את פרטי כרטיס האשראי שלה וסיימה את השיחה.

כמה רגעים לאחר מכן, מייגן קיבלה הודעת SMS מסאות'ווסט איירליינס, שאמרה שהטיסות שלהם בוטלו. באמצעות מספרי ההזמנות והשמות שלהם, הרמאי הצליח לבטל את ההזמנות שלהם באינטרנט, ומיד הזמין טיסות עבור מישהו אחר.

משפחת מורגן נאלצה להישאר שני לילות נוספים במאווי, ורכשה כרטיסים חדשים לחזור הביתה עם הוואיאן איירליינס, שעלו להם 3,400 דולר.

"אנחנו מאוכזבים לגלות שלקוח נוצל על ידי מישהו, שהתחזה לאחד העובדים שלנו", הגיבה סאות'ווסט איירליינס ל-CBS. "הצוות שלנו נמצא בקשר עם הלקוח כדי ללמוד עוד על האירוע, כמו גם להציע סיוע, ואנחנו בודקים את הנושא באופן פנימי בחברה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סאות'ווסט איירליינסהוואי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: