אא

Wizz Air Abu Dhabi השיקה טיסה ראשונה ל'יעד לא ידוע'

חברת הלואו קוסט יצאה לטיסה הראשונה אי פעם של חברת תעופה מאיחוד האמירויות ליעד לא ידוע, והזוכים בתחרות #GetLostwithWizz' הגיעו לקוטאיסי, העיר השלישית בגודלה בגיאורגיה

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

Wizz Air Abu Dhabi, חברת הלואו קוסט של איחוד האמירויות, יצאה להרפתקה מרגשת עם הטיסה הראשונה אי פעם של חברת התעופה מאיחוד האמירויות ליעד לא ידוע.

הזוכים בתחרות '#GetLostwithWizz' עלו על טיסה של פעם בחיים בחברת Wizz Air Abu Dhabi לסוף שבוע של חוויה חדשה, והגיעו ליעד הבלתי צפוי, קוטאיסי, אחת הערים העתיקות בעולם והעיר השלישית הכי מאוכלסת בגיאורגיה.

בלוגרי טיולים וחובבי הרפתקאות גילו נקודות ציון מקומיות ואזורים מוגנים של אזור אימרטי, שחובה לראות, ותענוגות גסטרונומיים מקומיים טעימים.

המנכ"ל מייקל ברלואי אמר: "Wizz Air Abu Dhabi מחויבת לספק הזדמנויות נסיעות מרגשות וייחודיות, ותחרות '#GetLostwithWizz' הציגה את המיטב של Wizz, באחד מהיעדים שאסור להחמיץ".

"בחרנו בקוטאיסי, יעד נסיעות חובה ברשת המתרחבת שלנו, כדי להציג את ההרפתקה המרגשת באזור אימרטי. אני מודה לשותפים הגיאורגים שלנו על העבודה הקשה והתמיכה שלהם ביצירת סוף שבוע מלא בחוויות טיול שאין להחמיץ בתרבות העשירה של קוטאיסי. אנו מעודדים נוסעים הרפתקנים לנצל את התעריפים הנמוכים במיוחד שלנו כדי לחוות את מיטב התרבות הגיאורגית, ובעיקר את אזור אימרטי", הוסיף מנכ"ל Wizz Air Abu Dhabi.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: WIZZ AIRוויז אייר אבו דאביאיחוד האמירויות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: