אא

עד סוף אוגוסט: חוויה ערכית בטבע ברכב שטח גדול מרווח של ״אוברלנד״

חברת "אוברלנד" מציעה חוויה ערכית בטבע שמתאימה לכל המשפחה, לחוויה של הורה וילד סבא ונכד. כל זאת בעזרת רכב האוברלנד הייחודי שלה. מה כוללת החוויה וכמה תעלה לכם?

צילום: אוברלנד צילום: אוברלנד

השבועות האחרונים של אוגוסט יכולים להיות זמן מאתגר עבור משפחות רבות. הילדים כבר עייפים מהחופש הגדול, וההורים עמוסים בעבודה. זה הזמן שבו כל אחד רוצה לעשות משהו אחר, והקשב אחד לשני יכול להיות קשה. במיוחד בשביל זה, אוברלנד מציעה פתרון ל״אתגר״ זה. חברת "אוברלנד" מציעה חוויה ערכית בטבע שמתאימה לכל המשפחה, לחוויה של הורה וילד סבא ונכד. כל זאת בעזרת רכב האוברלנד הייחודי שלה. הרכב של אוברלנד הוא רכב שטח גדול ומרווח, המתאים לנסיעה בטבע. הרכב מצויד בכל מה שצריך לחוויה מושלמת, כולל, מקרר, תאורה, ומסכים גדולים.

החוויה של אוברלנד מתחילה במושב בורגתה, תחילת נסיעה ברכב, עם גיבוש והיכרות עם המדריך. לאחר מכן מבצעים נסיעת שטח חוויתית בעמק חפר, הכוללת מוזיקה, הדרכה, ומשחקים בטבע. הנקודה הרביעית כוללת עצירה, עם טיול מודרך באגמון חפר ותצפית ציפורים בהתאם למזג האוויר. בנקודה החמישית, המשתתפים יהנו מפעילות בטבע המשלבת הכנת פיתות על סאג׳, ובנקודה השישית, יחזרו לנקודה הפתיחה.

הפעילות זמינה בין ה-20 באוגוסט ועד ה-31 באוגוסט, בימי ראשון עד חמישי בשעות 17:30 ועד 20:30. הסבב יכלול 29 מטיילים, באורך של כ-3 שעות, בעלות של 85 ש״ח עם קוד קופון (OVERLANDVIP).

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טיול ג'יפים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: