אא

ת״א על המפה: Eurowings תפעיל טיסות בשיתוף פעולה עם חברת Smartwings

שתי החברות יפעילו קוד שייר דו-צדדי שיכלול את טיסות Smartwings מפראג לת״א, ולנסיה, ספליט וניס, שיהיו תחת קוד של Eurowings. מנכ"ל Eurowings: ״מחזק את מעמדנו בבסיס האירופי שלנו בפראג ומאפשר לנו להציע ללקוחותינו עוד יותר אפשרויות נסיעה מצ'כיה״

צילום: Eurowings צילום: Eurowings

חברת הלואו קוסט Eurowings מרחיבה את פעילותה האירופית בבסיסה בפראג. חברת התעופה הגרמנית מקבוצת לופטהנזה הודיעה כי תחזק את שיתוף הפעולה שלה עם חברת התעופה הצ'כית  Smartwings. שיתוף הפעולה בין החברות החל כבר במרץ 2022. כחלק מהסכם שיתוף הקוד הדו-צדדי, כעת ניתן להזמין טיסות המופעלות על ידי Smartwings מפראג גם תחת קודי טיסות של Eurowings. שיתוף הפעולה בין חברות התעופה כולל טיסות לתל אביב, לוולנסיה בספרד, לספליט בקרואטיה ולניס בחוף התכלת בצרפת. לשתי החברות תוכניות להרחיב בהדרגה את מגוון המסלולים.

כזכור החברה הגרמנית הודיעה כבר בעבר כי תשיק טיסות ישירות מפראג לת"א, אך התכנון לא יצא אל הפועל.

הודעה זו מגיעה זמן קצר לאחר שחברת Eurowings הכריזה כי לראשונה תפעיל טיסות מדיסלדורף לת"א. 

עם ההסכם החדש, לקוחות Eurowings ייהנו אפוא ממגוון רחב יותר של קשרים ישירים מבירת צ'כיה. הטיסות מפראג ימשיכו להיות מוצעות, כמובן, גם תחת הקוד של Smartwings ויוצעו דרך ערוצי השיווק של החברה. "שיתוף הפעולה בין Eurowings ו-Smartwings מחזק את מעמדנו בבסיס האירופי שלנו בפראג ומאפשר לנו להציע ללקוחותינו עוד יותר אפשרויות נסיעה מצ'כיה. השותפות שלנו עם Smartwings, אשר מבוססת היטב בשוק המקומי הצ'כי, מחזקת את אסטרטגיית הצמיחה האירופית", אומר ינס בישוף, מנכ"ל חברת Eurowings. "אנו שמחים להעמיק את שיתוף הפעולה שלנו עם שותפת המפתח שלנו, Eurowings.

עם הסכם שיתוף קוד זה, הרשתות של שתי חברות התעופה שלנו יהיו מחוברות טוב יותר, ויגדילו משמעותית את מספר חיבורי הטיסות לפורטפוליו רחב של יעדים עבור הלקוחות שלנו", אמר רומן ויק, מנכ"ל Smartwings.

כמות הנוסעים בפראג גדלה ביותר מ-30 אחוז
Eurowings בוחנת את המחצית הראשונה עתירת נסיעות של קיץ 2023 מהבסיס האירופי שלה בפראג. במחצית הראשונה של השנה בלבד רשמה חברת הבת של לופטהנזה כ-300,000 נוסעים אל הבירה הצ'כית וממנה. המשמעות היא שחברת התעופה הצליחה להגדיל את כמות הנוסעים שלה בצ'כיה ביותר מ-30% בשנת הנסיעות העמוסה של 2023.

Eurowings כבר מחברת את בירת צ'כיה בטיסות ישירות לעד 20 מטרופולינים ואזורי נופש באירופה. תוספת חדשה החל מה-1 בנובמבר תהיה עד שלוש טיסות שבועיות לאגאדיר במרוקו בימי שלישי, רביעי ושבת. זה הופך את Eurowings לחברת התעופה הראשונה שמציעה טיסות סדירות מצ'כיה למרוקו.

Eurowings התבססה במהירות בשוק הצ'כי
"אנחנו מסתכלים אחורה על ההתחלה המוצלחת של בסיס פראג שלנו, שפיתחנו בהתמדה בשנתיים האחרונות, והוא יתרחב עוד יותר", אומר ינס בישוף. "מאז פתיחת הבסיס שלה בבירת צ'כיה, חברת התעופה שלנו הרחיבה משמעותית את שירותיה במרכז אירופה והתבססה במהירות בשוק הצ'כי".

לחברה הגרמנית יש כעת שלושה מטוסי איירבוס A320 המוצבים בפראג, כולל צוותים מקומיים. הטיסות מופעלות על ידי Eurowings Europe, שלוחת הטיסה האירופית של Eurowings.

ההתאוששות החזקה של תעשיית הנסיעות משפיעה גם על מחלקת משאבי האנוש של החברה. חברת הבת של לופטהנזה צפויה להתקרב לראשונה לרף של 5,000 עובדים עד סוף השנה ואף לעבור אותו בשנה הבאה. החברה מחפשת גם טייסים ודיילות בבסיסיה האירופיים, כולל פראג.

כזכור, בתחילת החודש ישראייר ובעלי המניות של חברת התעופה הצ׳כית Smartwings הסכימו להאריך את המועד האחרון להשלמת המשא ומתן בדבר רכישת השליטה של קבוצת ישראייר בחברה הצ׳כית ובחברות הבנות שלה על ידי ישראייר ב-180 יום.

לפי מתווה העסקה המקודם, ישראייר היתה אמורה לרכוש שליטה ב-Smartwings מעל 50 אחוז, להבדיל מרכישת מלוא ההון המונפק והנפרע 100 אחוז של Smartwings, וכן החזקה בחברות הבנות של Smartwings, ובהן חברת התעופה הצ׳כית CSA Czech Airlines אשר נכון לדוח מיידי זה Smartwings מחזיקה ב-30 אחוז מההון המונפק והנפרע שלה.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סמארטווינגסeurowings

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: