אא

טדי שגיא וחברת לים דוחים תביעה נגדם בעניין מכירת סקאל דיוטי פרי: ״מוגשת בחוסר תום לב, ללא כל בסיס חוקי״

המיליארדר הגיש כתב הגנה יחד עם חברת לים בבעלותו נגד התביעה שהוגשה נגדו בסך של כ-3.922 מיליון שקל על ידי מי שהחזיקו בבעלות של סקאל דיוטי פרי בטענה ששגיא לא שילם את מלוא התמורה

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

לבית המשפט המחוזי בת"א הוגש לאחרונה כתב הגנה ע"י איש העסקים, טדי שגיא וחברת לים בע"מ בבעלותו שדוחה על הסף תביעה שהוגשה נגדם בסך של כ-3.922 מיליון שקל, בטענה שהפרו את החוזה למכירת סקאל דיוטי פרי ולא שילמו את מלוא התמורה שנקבע על ידי פוסק מכריע.

שגיא רכש את החברה באוגוסט 2018, מהאחים דניאל סקאל ומורן יניב, אח ואחות שהיו בעלי המניות של חברת מודן ס. אחזקות בע"מ, אשר החזיקה בחברת סקאל גלובל דיוטי פרי בע"מ.

עפ"י התביעה שהוגשה, חלק מהתמורה הוגדרה כ"תמורה נוספת", המחושבת על פי נוסחה שנקבעה מראש, שיש לחשבה על סמך נתונים המתגבשים בתום שנת 2018.

בכתב ההגנה שהוגש ע"י שגיא ולים נטען בין השאר כי: "עסקינן בתביעה המוגשת בחוסר תום לב, ללא כל בסיס חוקי תוך הסתרת מידע וסילוף עובדות אשר לכשעצמן מצדיקות את סילוק התביעה על הסף תוך חיוב התובעים בהוצאות הנתבעים."

עוד נטען בכתב ההגנה כי: "הפסק החשבונאי שניתן אינו סופי, וההליך שהתנהל בפני הבודק החשבונאי (רו"ח שלומי ברטוב) עודנו תלוי ועומד. התובעים בחרו להסתיר עובדה זו מבית המשפט הנכבד, ודומה כי די בכך בכדי להורות על סילוק התביעה על הסף, או לכל הפחות להורות על עיכוב ההליך עד להשלמת ההליך המתנהל בפני הבודק החשבונאי. התובעים מציגים מצג שווא שמא הבודק החשבונאי כבר הכריע ובחר בחלופה של הכללת פעילות המשקפיים ופסיקת ריבית והצמדה, בעוד שהדברים בפועל הם בדיוק להיפך".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טדי שגיא

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: