אא

מנכ״ל לופטהנזה הצטרף לאחת הטיסות כדייל, אלו התובנות ששיתף

זו לא הפעם הראשונה של יינס ריטר, מנכ״ל לופטהנזה, בתפקיד רשמי במטוס. בהכשרתו המקצועית ריטר הינו קברניט ולאחר שמונה בשנה שעברה למנכ״ל, כעת הצטרף לטיסה כדייל

צילום: Shhutterstock צילום: Shhutterstock

לנוסעי לופטהנזה מפרנקפורט לבחריין המתינה הפתעה שלא מתרחשת כל יום: אל צוות הדיילים הצטרף מנכ״ל חברת התעופה, ג׳נס ריטר, אשר שירת את הנוסעים בטיסה. ״לפעמים, כדי לקבל תובנות חדשות, צריך לשנות פרספקטיבה. השבוע ליוויתי את צוות הטיסה של לופטהנזה לכיוון ריאד ובחריין כ׳חבר צוות נוסף׳. איזו נסיעה! אני עובד בקבוצת לופטהנזה כבר שנים רבות, אבל מעולם לא הייתה לי ההזדמנות לעבוד כחלק מצוות הקבינה״, כך שיתף ג׳נס ריטר, מנכ״ל חברת התעופה לופטהנזה.

לריטר זו ממש לא הפעם הראשונה בקבינה בתפקיד. בהכשרתו המקצועית, ריטר הינו טייס שהטיס את מטוסי ה-A330/340 ואף שימש כקברניט במטוסי A320 בחברת Germanwings.

״נדהמתי כמה יש לארגן, במיוחד אם משהו לא הולך כמתוכנן״

״בכנות, זה היה כל כך מעניין וגם מאתגר! נדהמתי כמה יש לארגן, במיוחד אם משהו לא הולך כמתוכנן, למשל הארוחות שהוצעו בכרטיסי התפריט לא היו בדיוק הארוחות שהעומסו על הסיפון. היה כל כך מעניין להתייחס לרצונות של האורחים בנפרד, להתמודד עם האנרגיה השונה שיש לכל אחד״, כתב.

״בעברי טסתי כטייס ולכן חשבתי שאני יודע על האתגרים שטיסת לילה טומנת בחובה. אבל להיות נוכח וקשוב, כשהשעון הביולוגי רק אומר לך לישון - היה משהו אחר לגמרי. הצוות היה נהדר וקיבל אותי מיד כחבר צוות. בתמיכתם, הצלחתי לעזור בשירות במחלקת העסקים בדרך לריאד ובחזרה לפרנקפורט במהלך הלילה, טיפלתי באורחים שלנו במחלקת תיירים. בכנות: נהניתי מכל רגע, נדהמתי כמה למדתי בשעות הספורות האלה. ההחלטה על הדברים במשרד תהיה שונה לאחר שבאמת מרגישים כיצד ההחלטות מתקבלות על הסיפון באוויר. תודה לצוות המדהים, לאורחים המקסימים ולכל המעורבים על כך שאפשרו את החוויה!״, סיכם את החוויה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לופטהנזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: