אא

נוכח המחסור המתמשך בדיילים/ות: לופטהנזה מציעה בונוסים גדולים עבור עבודה בימי החופשה

ינס ריטר, מנכ"ל חברת לופטהנזה, הפך ל"חבר צוות בתא הנוסעים" בטיסה של החברה מפרנקפורט לריאד בסעודיה ובחריין וחזרה לפרנקפורט, התוודע לעבודה ולבעיות של הדיילים, וסיכם את החוויה: "זה היה כל כך מעניין וגם מאתגר"

צילום: לופטהנזה צילום: לופטהנזה

ינס ריטר הוא המנכ"ל של חברת לופטהנזה מאז אפריל 2022. ריטר התחיל את הקריירה שלו כטייס איירבוס A320 במינכן לפני 23 שנים, עבר לדגמי איירבוס A330 ו-A340 הגדולים יותר ב-2008 ומאוחר יותר לחברת הבת Germanwings ב-2014.

מאז 2005 ריטר מילא גם תפקידי ניהול, החל בחברת לופטהנזה, לפני שקיבל משרות בכירות יותר באוסטריאן איירליינס וב-Eurowings, שם הוא היה סמנכ"ל התפעול, לפני שקודם לתפקיד מנכ"ל לופטהנזה.

ריטר יצא לטיסה עם צוות תא הנוסעים במטוס איירבוס A330 מפרנקפורט לריאד, שהמשיך לבחריין.

"אני עובד עבור קבוצת לופטהנזה במשך שנים רבות. אבל מעולם לא הייתה לי הזדמנות לעבוד כחלק מצוות תא הנוסעים. ובכנות, זה היה כל כך מעניין וגם מאתגר", אמר ריטר. "נדהמתי מכמה יש מה לארגן, במיוחד אם משהו לא הולך כמתוכנן. למשל, הארוחות שהוצעו בתפריט לא היו בדיוק הארוחות שהועמסו על המטוס".

"פעם טסתי כטייס ולכן חשבתי שאני יודע על האתגרים שטיסה במהלך הלילה טומנת בחובה, אבל להיות נוכח וקשוב ומקסים, כשהשעון הביולוגי רק אומר לך לישון, היה משהו אחר לגמרי", המשיך ריטר. "היה כל כך מעניין להתייחס לרצונות של האורחים בנפרד, להתמודד עם האנרגיה השונה שיש לכל אחד".

בטיסה היוצאת עזר המנכ"ל בן ה-50 לצוות תא הנוסעים במחלקת העסקים, אבל בטיסת הלילה חזרה הביתה, ריטר זכה להתנסות בעבודה במחלקת האקונומי.

"הופתעתי כמה למדתי בשעות הספורות האלה. ההחלטה במשרד תהיה שונה לאחר שבאמת מרגישים את ההחלטות בתא הנוסעים. תודה לצוות המדהים, לאורחים המקסימים ולכל המעורבים על כך שאפשרו לי את החוויה הזו", סיכם ריטר.

בטיסות בהן עבד ריטר, התמזל מזלם של הדיילים, שהיה איש צוות נוסף במשמרת איתם. עם זאת, חברת התעופה מפצה את הדיילים על מצבים שטיסות יוצאות עם פחות אנשי צוות מהרגיל עקב מחסור בצוות.

נוכח המחסור המתמשך בדיילים לופטהנזה מציעה לדיילים/ות בונוסים גדולים עבור עבודה בימי החופשה שלהם כדי למלא את התקנים בטיסות החברה במהלך חודשי הקיץ העמוסים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לופטהנזהנמל פרנקפורטריאד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: