אא

עם ארוחות בוקר בחינם ומחירים משתלמים: רשת מלונות IHG השיקה מותג חדש

רשת המלונות משיקה את מותג ״Garner" שימוקם בפרוטפוליו קטגוריה אחת מתחת ל-Holiday Inn. המותג צפוי להציע מחירים זולים, במיקומים מרכזיים ושירות גבוה

אילוסטרציה של הרשת. צילום: IHG אילוסטרציה של הרשת. צילום: IHG

רשת המלונות IHG, אחת מחברות המלונות המובילות בעולם, השיקה את המותג החדש ״Garner״. המותג החדש הינו מותג ״ביניים״, משמע הוא לא מותג יוקרתי, אך גם אינו לואו קוסט, וצפוי להיות במיקומים אסטרטגיים, ובמחירים משתלמים. המותג מיועד לכל הגילאים שרוצים ליהנות מ-״חוויה אמינה ורגועה״ לדברי הרשת. בין היתרונות של Garner  ניתן למצוא ארוחת בוקר חמה בחינם, מיקום נוח, ומחירים משתלמים במיוחד.

המותג Garner הוא עוד צעד מרגש בטרנספורמציית המותגים שבבעלותנו. המותג מביא לשוק הביניים בשורה שאנחנו יודעים שהאורחים רוצים מאיתנו. בעלי נכסים נמשכים ליתרונות של קנה המידה הגלובלי של IHG הארגון החזק, הפלטפורמות הטכנולוגיות ותוכנית IHG One Rewards המובילה. קיבלנו כבר יותר מ-100 פניות בנוגע למותג החדש, מה שממחיש את הפוטנציאל החזק בסגמנט״, אמר אלי מעלוף, מנכ״ל רשת IHG.

במהלך עשרות השנים, IHG בנתה מספר מותגים אייקוניים כמו Holiday Inn Express, ו-Holiday Inn. המותג החדש צפוי להגיע עם תג מחיר נמוך יותר מאלו, ובחברה כבר חושפים כי עיצוב המלונות יהיה ייחודי בין כל מלון, ״אין שני מלונות זהים לחלוטין, הם נבנים עם אופי״, מסרו בחברה. עוד ציינו כי הם מתחייבים למותג עקבי, לרבות צוות קבלה ידידותי שזמין 24/7, ארוחות בוקר חמות בחינם עם מגוון אפשרויות כמו כריכים, ביצים, יוגורט, פירות ועוד.

מלון ראשון של הרשת צפוי להיפתח כבר בסוף שנת 2023 בארה״ב, כשבחברה צופים כי הרשת תתרחב גם מחוץ לארה״ב, עם צפי ל-500 מלונות בעשור הקרוב, ו-1,000 מלונות בעשרים שנים הקרובות רק בארה״ב. קטגוריית מלונות הביניים בארה״ב מהווה 14 מיליארד דולר מהשוק, והיא צפויה להגיע עד ל-18 מיליארד דולר עד לסוף שנת 2023. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ihg

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: