אא

המלון שלא מפסיק להתחדש: Four Seasons שארם א׳ שייח

אחד מהמלונות שיותר סיקרנו אותי בשנה האחרונה מאז החלו הטיסות הישירות לשארם א׳ שייח, זה ה-Four Seasons. במחיר נגיש יחסית, ובמרחק טיסה קצר, נמצא מלון שלא מפסיק להתחדש

גן עדן במרחק של 50 דקות. צילום: Four Seasons גן עדן במרחק של 50 דקות. צילום: Four Seasons

לפני קצת יותר משנה נפתחו השמיים גם מעל שארם א׳ שייח, עיירת הנופש במצרים במרחק של 50 דקות טיסה מישראל, דרומית לאילת. מדובר היה בבשורה מדהימה: עוד יעד קרוב וזול לחופשות בטן גב. בעיירת הנופש ניתן למצוא חופים מדהימים, מלונות יוקרתיים ובמחיר משתלם במיוחד.  הפעם הגעתי ל-Four Seasons בשארם א׳ שייח, המלון של הרשת האולטרה-יוקרתית הקרוב ביותר לישראל. המלון מתחדש בקצב מסחרר, ומציע חדרים במחירים נגישים שלא רחוקים מהמחירים באילת או באיי יוון בשיא העונה. כך לדוגמה, לילה בתקופה ששהייתי עלה החל מ-400 אירו בלבד. המחירים הנגישים של הרשת, המרחק הקרוב לישראל, כולם הפכו את הבחירה שלי לחופשת הקיץ בשארם א׳ שייח. 

משתרע על פני שטח מדהים מלא בעצי דקל

המלון משתרע על פני שטח עצום ומתוחזק להפליא, שמונה מעל ל-3,000 עצי דקל ונוף פנורמי לים. המקום כל כך גדול והתחזוקה שלו מעוררת השתאות. ההתניידות בשטח העצום מתבצעת באמצעות באגי או באמצעות טרם הממוקם בחלקו המרכזי של המלון ומאפשר להגיע מהחדרים לבריכות או לחוף הים. מדובר במלון שנמצא בקצב התחדשות חסר תקדים, כשהוא פותח אחת לכמה חודשים מסעדה חדשה או משיק אטרקציה נוספת, וזה תמיד מהנה לחזור ולהגיע למלון שנמצא בקצב התחדשות והשקעה מתמדת. הגודל המרשים של המלון נותן הרגשה פרטית, וחוץ מארוחת הבוקר וכמובן החוף והבריכה, בכל מקום אחר בין אם זה בדרכים או במרפסת החדר, לא נתקלים באורחים נוספים על אף התפוסה הגבוהה שהייתה במלון כשהגענו, כך שאם אתם מחפשים חופשה פרטית, זה לגמרי המקום. 
כ-3,000 עצי דקלים. צילום: מייקי לויכ-3,000 עצי דקלים. צילום: מייקי לוי
 
אם כבר עסקנינו בקצב התחדשות מרשים, המלון מציע שני אגפים: האגף הרגיל והאגף הנקרא ״ההרחבה״. אם לרגע מפשטים את זה, האגף הרגיל הינו האגף הישן יותר, משמע החדרים נראים מעט אחרת, ואילו האגף שנקרא ״ההרחבה״ הוא זה החדש, וזה שאתם רוצים לשהות בו באמת. ההבדלים לא משמעותיים מבחינת המחיר בעונה בה היינו, ואם אתם מבצעים את ההזמנה באמצעות סוכן מועדף של Four Seasons, אם תקחו חדר באגף ״הישן״ תיהנו משדרוג על בסיס מקום פנוי לאגף החדש. 

מבחר קולינרי אדיר, 2 בריכות ורצועת חוף מרהיבה 

מבחינת מתקנים, המלון מציע את כל מה שאתם צריכים ואפילו יותר: מסעדה אסייתית - יש, מסעדה ״ים תיכונית״ המגישה דגים טריים מהדגה המקומית - יש, מסעדה איטלקית - יש, מסעדה מקסיקנית - יש. תוכלו להשיג כל מנה שתרצו, וזה ממש על קצה המזלג. המלצה שלי - המסעדה האסייתית והים תיכונית היו מעולות, כשבערב הראשון נהנו מדג מקומי, ואילו המסעדה האסייתית סיפקה מנות נהדרות גם כן. עוד במלון ניתן למצוא 3 בריכות, בריכה אחת למבוגרים בלבד, ו-2 בריכות ״לכולם״. מלון שמציע בריכה למבוגרים בלבד הוא בהחלט ראוי להערכה, בעיקר בחודשי הקיץ העמוסים.

מבחר קולינרי אדיר. צילום: מייקי לוימבחר קולינרי אדיר. צילום: מייקי לוי

אבל עם כל הכבוד לבריכות, ״האטרקציה״ העיקרית הייתה חוף הים, עם רצועת חוף מוקפדת ומתוחזקת, וריף אלמוגים מרהיב. חלקו הקרוב של החוף אסור לרחצה, ולכן ניתן למצוא מזח שממנו ניתן להיכנס לים, לצלול ולראות את השונית. חובבי צלילה? אתם עשויים למצוא את עצמכם בעיקר בים במהלך החופשה, ובצדק. ברצועת החוף ניתן למצוא איך לא, קרם הגנה שזמין לכולם (״תקן ה-Four Seasons״) ושנורקלים לטובת הצוללים. 

החדר כמו ש-Four Seasons יודעים 

ישנו בחדר ״הבסיסי״ בחלק של ״ההרחבה״, משמע חדרים חדשים - מאוד וניכר שהתחזוקה במלון ברמה מאוד גבוהה, כיאה לרשת. החדרים מרווחים ודי גדולים וגם בחדר ״הבסיסי״ בו ישנו, עם נוף לים, ניתן למצוא אמבטיה מפנקת עם מלחים, מקלחת, שני כיורים, חדר שינה עם 2 טלוויזיות, אחת מול המיטה ואחת מול הספה. יש אווירה מאוד ייחודית לחדרים, מעין אווירה מדברית כזאת שחוויתי רק במלון אחר מאוד אותנטי באיחוד האמירויות, וזה כמובן חוויה נהדרת.  החדרים עצמם מתהדרים בכל מה שצריך: חדר ארונות, אמבטיה, מקלחת, ספה גדולה, מרפסת עם נוף לים וכאמור - האווירה הזאת בחדר וגם במרפסת, שנמצאים במקום אחר לגמרי, מה שהופך את השם לגדול מסך חלקיו. 

החדר. צילום: מייקי לויהחדר. צילום: מייקי לוי

גן עדן לחובבי צלילה 

במלון עצמו ניתן למצוא בחוף הים ריף מרהיב וכאמור, המלון מספק שנורקלים לחובבי הצלילה. עם זאת, בשארם א׳ שייח ניתן למצוא את אתרי הצלילה הנחשבים לבין הטובים בעולם, כך שמדובר ביעד קיצי שמתאים לכל מי שרוצה חופשת בטן גב: לחובבי החופשות היוקרתיות, לכאלו שרוצים ליהנות מתמורה טובה למחיר, וגם לכאלו שרוצים לצלול וליהנות מהים. חובבי הצלילה יהנו מהריף שנמצא במלון, שכאמור, סיפק לא מעט שעות של הנאה ושלווה. 

גן עדן לחובבי צלילה. צילום: מייקי לויגן עדן לחובבי צלילה. צילום: מייקי לוי

 

חובבי ספא? זה מה שמחכה לכם 

חדר הכושר והספא נמצאים באותו המבנה, כשבחלל החיצוני ניתן למצוא את הבריכה למבוגרים בלבד בין עצי הדקל. חדר הכושר הוא חצי פתוח וחצי סגור, באוגוסט אומנם תתקשו להתאמן בחוץ, אבל בחודשים אפריל-מאי, זה בהחלט מהנה. בספא שפתוח לכולם, ללא עלות, ניתן למצוא סאונה יבשה, סאונה רטובה, וכמובן חדרי עיסוי. הספא אגב, מחולק לנשים ולגברים, לצד מעין ״בריכה״ מאוד קטנה בטמפרטורות נמוכות להתרעננות אחרי הסאונה. 

ספא מפנק, חדר כושר ובריכה למבוגרים בלבד. צילום: מייקי לויספא מפנק, חדר כושר ובריכה למבוגרים בלבד. צילום: מייקי לוי

בשורה התחתונה: נופש יוקרתי קרוב לבית ובמחיר יחסית נגיש

ה-Four Seasons שארם א׳ שייח נמצא במרחק כל כך קרוב לבית ובמחירים מאוד נוחים יחסית לתמורה שמקבלים. מי שרוצה חופשה יוקרתית אבל לא רוצה להתרחק 3-4 שעות טיסה או להגיע ליעד רחוק יותר, מדובר בפיתרון נהדר, בטח לחודשי הקיץ, האביב וגם החגים. לילה במלון מתחיל בכ-400 אירו, תלוי תקופה ועונה, ובעיניי מדובר בתמורה מדהימה למחיר. בין אם אתם חובבי צלילה או רוצים בטן גב יוקרתי, המלון מספק פתרון מושלם. כשמחברים את כל זה למרחק הקרוב לישראל ומחירי הטיסות הנוחים, גם קפיצה של 2 לילות הופכת ללגיטימית בהחלט. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הילטון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: