אא

מוזיאון הטבע חוגג 5 שנים ומציע כרטיסי כניסה במחיר מוזל של 35 ש"ח לכרטיס

מוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט חוגג חמש שנים להקמתו, ומציע לרגל המאורע כרטיסיית 10 כניסות - במחיר מוזל של 35 ש"ח לכל כרטיס. בנוסף, הוארכו גם שעות הפעילות של המוזיאון

תערוכה אינטרקטיבית במוזיאון הטבע על שם שטיינהרדט. צילום: שי בן אפרים תערוכה אינטרקטיבית במוזיאון הטבע על שם שטיינהרדט. צילום: שי בן אפרים

בזמן שנשאר עד סוף הקיץ תוכלו לבקר במוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט, שחוגג 5 שנים להיווסדו עם מגוון של סיורים ופעילויות. לרגל המאורע המבקרים יוכלו לרכוש כרטיסיית 10 כניסות במחיר מוזל של 350 ש"ח - 35 ש"ח לכרטיס כניסה בודד (במקום 50 ש"ח).

מוזיאון הטבע של אוניברסיטת תל אביב מציע מגוון תערוכות מדעיות, שכוללות שימוש בסרטונים, משחקים, מסכי מגע, מודלים שניתנים למישוש, ושולחנות אינטראקטיביים. 

בין האטרקציות, תמצאו סיור מודרך בתערוכה "זה מתחמם: האקלים, המשבר ואנחנו" שפעילה עד סוף אוגוסט, או להגיע להופעה החיה "אגדה חיה", בה שחר אבן-צור ממוניקה סקס שר על בעלי החיים המוכרים פחות בטבע הישראלי. בנוסף, כדאי לבקר בתצוגה האינטראקטיבית "הכדור בצלחת שלך: האוכל שלנו והטבע", שמראה כיצד שינויים בתזונה שלנו יכולים לשפר את בריאותנו ולשמור על הסביבה. 

סדנת חקר במוזיאון הטבע על שם שטיינהרדט. צילום: שי בן אפריםסדנת חקר במוזיאון הטבע על שם שטיינהרדט. צילום: שי בן אפרים

את הכרטיסים תוכלו לממש עד סוף השנה. במקביל, המוזיאון גם האריך את שעות הפעילות שלו, וכעת תוכלו לטייל בין התערוכות כל השבוע עד השעה 19:00, ובימי שישי עד השעה 15:00. 

אלון ספן, מנהל מוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט, אומר כי: "אנחנו נהנים לראות את תגובת הקהל החמה לתערוכות ולפעילויות של המוזיאון, מאז שפתחנו אותו לקהל הרחב לפני 5 שנים, בקיץ 2018. המוזיאון הפך בית למבקרים יחידים, למשפחות, לחובבי טבע ולקבוצות - ואנחנו שמחים לגלות עד כמה היה חסר מוזיאון טבע בסדר גודל כזה בנוף התרבות הישראלית. אנחנו כאן כדי לעורר סקרנות ועניין למען שמירת הטבע והסביבה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמוזיאון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: