אא

כפר כמא, זכה בתחרות הכפרים התיירותיים הטובים ביותר של ארגון התיירות של האו״ם: המנכ״ל הגיע להעניק מגן הוקרה

זוראב פולוליקשווילי, מנכ״ל ה-UNTWO הגיע לארץ במטרה להעניק את הפרס היוקרתי לרגל זכיית הכפר בתחרות הכפרים התיירותיים הטובים ביותר לשנת 2022

צילום: ערן ירדני, לע"מ צילום: ערן ירדני, לע"מ

מזכ"ל ארגון התיירות של האו"ם (UNWTO), זוראב פולוליקשווילי, העניק היום (ד׳) תעודה לראש מועצת כפר כמא, זכריא נאבסו, לרגל זכיית הכפר בתחרות הכפרים התיירותיים הטובים ביותר של הארגון לשנת 2022. 

הזכייה בתחרות, מצטרפת להישג נוסף בזירה הבינלאומית, כאשר לאחרונה, בהובלת שר התיירות, חיים כץ, נבחרה מדינת ישראל, לראשונה, על ידי ארגון התיירות של האו"ם להוביל צוות משימה לעיצוב תפיסת התיירות העולמית, של הארגון, לצד ספרד. 

שר התיירות, חיים כץ: "תחרות כפרים גלובליים היא במה שמאפשרת להראות את הפסיפס התרבותי העשיר בישראל, לצד הקולינריה המגוונת והנופים הייחודים. נפעל להמשך חיזוק מעמדה של ישראל בארגון התיירות העולמי.  ברכות לתושבי כפר כמא, הבאתם לנו הרבה כבוד".

בטקס הענקת הפרס החגיגי, שנערך היום השתתף מנכ"ל משרד התיירות, דני שחר, שאמר: "כפר כמא מהווה דוגמא לא רק למסורת ולמורשת ייחודית ושורשית, אלא גם לדו קיום ואחווה. התיירות מהווה גשר בין תרבויות ודתות, והיא משאב כלכלי שאנחנו מטפחים".

ראש המועצה המקומית כפר כמא, זכריא נאבסו: "אני מבקש להודות לארגון התיירות העולמית על ההכרה הבינלאומית שלה זכינו ולמשרד התיירות על הסיוע והשותפות, ומעל לכולם להודות לתושבי כפר כמא, שההכרה הזאת היא קודם כל בזכותם ולמענם. כפר כמא נלחמת בכל כוחה כדי לשמר את המסורת והמורשת הצ'רקסית, והזכייה בהכרה המרגשת תחזק אותנו עוד יותר ותאפשר לנו להמשיך ולשמור על הכפר המיוחד שלנו".

בדצמבר האחרון זכה היישוב הצ'רקסי, כפר כמא, בתחרות היוקרתית של ארגון התיירות של האו"ם, ונבחר להיכלל ברשימה האקסקלוסיבית של הכפרים התיירותיים הטובים ביותר לשנת 2022. מעבר להיותה מקור לגאווה ישראלית, הזכייה צפויה לעודד גידול בתיירות באזור ובפיתוח המרחב הכפרי הסמוך.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: משרד התיירותשר התיירותמנכ"ל משרד התיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: