אא

מותג היוקרה TUMI משיק מזוודות אלגנטיות ואיכותיות מחומרים ממוחזרים 

אחד מהיתרונות הבולטים של המזוודות החדשות הוא המשקל הקל. בנוסף לסדרת המזוודות גלגלים כפולים המעניקים נסיעה חלקה, מסתובבים 360 מעלות. הטרולי כוללת יצאית כבל USB ומנעול TSA בסדטנרט העולמי

Shutterstock Shutterstock

עם החגים המתקרבים והחופשות בפתח, מותג התיקים והמזוודות היוקרתי Tumi,  משיק קולקצייה חדשה של מזוודות יוקרתיות ואיכותיות לנשים ולגברים, לסתיו-חורף 2024. 

הליין החדש כולל מזוודות עמידות ביותר, אלגנטיות  ואיכותייות המעניקות  חוויית נסיעה טובה יותר, תוך כדי שמירה על הסביבה. ב-Tumi מציינים כי שמו למטרה לשמור על איכות הסביבה, ובקולקצייה החדשה מהנדסי ומעצבי המותג הצליחו להפוך בקבוקי פלסטיק מעובדים לבטנה קשיחה שעשויה כולה מחומרים ממוחזרים. במסגרת זו נעשה שימוש בחומר פוליקרבונט,  והבד הפנימי אנטיבקטיאלי, מונע עובש, ומחזיק מעמד זמן רב.  

צילום: יח״צצילום: יח״צ

אחד מיתרונתיה הבולטים של הסדרה הוא המשקל הקל, גלגלים כפולים מעניקים נסיעה חלקה, מסתובבים 360 מעלות. הטרולי מזוודת עליה למטוס כוללת יצאית כבל USB ומנעול TSA בסטנדרט העולמי. 

המזוודות מגיעות בצבעוניות אופנתית עדינה ומאופקת כמו: ורוד-פודרה, אדום-יין, או ירוק-מעושן,  לצד גוונים אלגנטים וקלאסים,  כמו: שחור, אפור, בז', או כחול.  

מחירים לצרכן: החל מ-2,540 ש״ח.

ניתן להשיג: בחנויות TUMI בקניון רמת אביב, קניון אילון, גרנד קניון חיפה

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: tumi

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: