אא

ירדן: ריינאייר תפעיל לוח חורף גדול במיוחד - יותר מ-100 טיסות שבועיות

חברת הלואו קוסט האירית חוגגת 5 שנות פעילות בירדן, ומרחיבה משמעותית את פעילותה בנמלי התעופה של עמאן ועקבה: 4 קווים חדשים ויותר מ-100 טיסות שבועיות בחורף הקרוב

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

ריינאייר פרסמה את לוח הזמנים הגדול ביותר שלה לחורף הקרוב אל ומעמאן ועקבה עם 25 קווים, כולל 4 קווים חדשים אל: בריסל, מדריד, מרסיי ופיזה. תגבור הפעילות בנמלי עמאן ועקבה יתמוך ביותר מ-500 משרות בענף התעופה בירדן.

לוח הטיסות של חורף 23 השנה מהווה ציון דרך חשוב עבור ריינאייר, אשר במהלך 5 השנים האחרונות עבדה בשיתוף פעולה הדוק עם מועצת התיירות של ירדן כדי לשנות את התיירות והתעופה בירדן, ומאז הטיסה הראשונה של חברת התעופה מעמאן לפאפוס ב-2018, הטיסה למעלה מ-1.7 מיליון נוסעים מ/אל ירדן.

לוח הזמנים של ריינאייר בחורף הקרוב בנמלי התעופה של ירדן:

• 25 קווים בסך הכל, כולל 4 מסלולים חדשים: בריסל, מדריד, מרסיי ופיזה

• מעל 100 טיסות בשבוע

• גידול של 30% לעומת חורף 22'

• מעל 600,000 נוסעים אל ומירדן בשנה

• יותר מ-500 משרות מקומיות

מעתה יכולים הירדנים להזמין חופשת חורף במחירים נמוכים ביותר החל מ-29.99 אירו לכיוון בלבד, לטיסה עד 24 באפריל, באתר החברה: Ryanair.com.

מנכ"ל ריינאייר, אדי ווילסון, אמר: "ריינאייר שמחה לחגוג 5 שנות פעילות בירדן והשקת לוח הזמנים הגדול ביותר שלנו אי פעם לירדן לעונת חורף 23', עם 25 קווים מרגשים, כולל 4 קווים חדשים לבריסל, מדריד, מרסיי ופיזה. אנו שמחים להגדיל את השותפות ארוכת השנים שלנו עם לשכת התיירות של ירדן... עבדנו בשיתוף פעולה הדוק עם השותפים הירדנים שלנו כדי להבטיח את הצמיחה הזו ולשפר את השירותים עבור אלה שחיים, עובדים או רוצים לבקר במדינה המדהימה ירדן, תוך תמיכה ביותר מ-500 מקומות עבודה".

מנכ"ל מועצת התיירות של ירדן, ד"ר עבד אל-רזאק ערביאת, אמר: "זוהי שותפות אסטרטגית בין מועצת התיירות של ירדן וריינאייר, והחידוש לחמש שנים נוספות חשוב מאוד לירדן על מנת להגביר את התיירות למדינה. ריינאייר היא שותפה חזקה, שהביאה תיירים חדשים לירדן ונתנה לנו נראות גדולה יותר עם הרשת הרחבה שלהם. אנו מצפים שריינאייר תתרחב עוד יותר ותביא יותר קישוריות ותיירות, ובתקווה שיום אחד בעתיד תקים מרכז פעילות כאן בירדן".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ירדןריינאיירעקבה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: