אא

עם מושבי ביזנס בלבד: תכירו את חברת התעופה החדשה BermudAir

חברת התעופה החדשה תפעיל קו טיסות מיעדים נבחרים בארה״ב כמו בוסטון, ווסצ׳סטר שבניו יורק ופורט לודרדייל לברמודה. הטיסות יתבצעו במטוסי אמברייר 175, המציעים מחלקת ביזנס בלבד

עם מטוסיי אמברייר בלבד. צילום: Shutterstock עם מטוסיי אמברייר בלבד. צילום: Shutterstock

תכירו את חברת התעופה החדשה BermudAir שתפעיל החל מה-1 בנובמבר מטוסי אמברייר עם מחלקת עסקים בלבד.

החברה תציע בקרוב טיסות לברמודה, מנמל התעופה של מחוזר ווסטצ׳סטר של ניו יורק, נמל התעופה הבינלאומי בוסטון, ונמל התעופה פורט לודרדייל. חברת התעופה החדשה היא פרי מוחו של המייסד והמנכ״ל הקנדי, אדם סקוט, לשעבר בכיר בגולדמן זאקס. לאחר שנסע לעתים קרובות הלוך-ושוב מבריטניה לקנדה כסטודנט, התעייף ממה שהוא מכנה ״שדות תעופה גדולים״. זה הוביל לפיתוח הקונספט הטרנס-אטלנטי הראשון של Airbus A318 מנמל התעופה לונדון סיטי לניו-יורק, עם עצירה בשאנון, אירלנד. הוא הבחין בלא מעט קווי דמיון בדמוגרפיה בין לונדון לברמודה, לרבות נסיעות פנאי יוקרתיות ותעבורה עסקית, מה שהיווה בחלקו השראה למיזם החדש. 

החברה תפעיל את הקו עם 2  מטוסי אמברייר 175, שעד ה-1 בנובמבר, יציעו 44 מושבים ואילו החל מה-1 בנובמבר יציעו 30 מושבים. תצורת הישיבה וחווית הטיסה של BermudAir ייחודית בענף, שכן מטוסי האמברייר 175 יצוידו במחלקת עסקים בלבד, החל מה-1 בנובמבר, שעד אז, המטוס יציע קונפיגורציה ״ביזנס אירופאי״, הכולל מושב אמצעי חסום. מחירי הטיסות מתחילים ב-199 דולר בלבד, כולל מיסים, אך בחברה משתפים כי היעד להגיע למחיר של 1,000 דולר לכיוון. 

הצוות חבר לספקים מקומיים, כולל המאפייה הצרפתית l'Aartisan Boulangerie, וחברת Ahmani's Cookie המשפחתית, ובהתאם לשעה ביום, הנוסעים ייהנו מ-Pain au chocolat, קיש, או מאפים בטעם רום ווניל. כל האוכל, המשקאות והשירותים שעל הסיפון כלולים במחיר הכרטיס, כשהחברה צפויה להחליף את התפריט בכל שלושה חודשים. 

המושבים החדשים יגיעו כבר ב-1 בנובמבר, והעיצוב המעודכן יכלול שני מושבים מרווחים זה מול זה בכל שורה, שקע חשמל בכל מושב, ואינטרנט חינם לנוסעי המטוס. בחברה מסבירים כי תצורת הישיבה מבטיחה תהליך עלייה ויציאה מהירים מהמטוס, ללא מאמץ, וכיוון שהמכס וביקורת הגבולות של ארה״ב פתחו טרמינל ייעודי בברמודה, נוסעים חוזרים לתוך ארה״ב יבצעו את ההגירה והמכס לארה״ב כבר מתוך אדמת ברמודה, משמע הטיסה תנחת כמו טיסת פנים. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארה"ב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: