אא

מדוע קוריאן אייר מבקשת מהנוסעים לעלות על משקל לפני הטיסה?

מבחר מקרי של נוסעי קוריאן אייר בטיסות פנים ובטיסות בינלאומיות יתבקשו בחודש הקרוב לעלות על משקל עם מטען היד שלהם לצורך תחשיב מחויב של משקל הנוסע הסטנדרטי

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

בשדה התעופה Gimpo בסיאול, בין ה-28 באוגוסט 2023 ל-6 בספטמבר 2023, חלק מהנוסעים בטיסות פנים יתבקשו לעלות על המשקל ולהישקל עם המטען האישי שלהם, אותו הם מעלים לטיסה.

לאחר מכן, מ-8 בספטמבר 2023 ועד 19 בספטמבר 2023, נוסעים בינלאומיים בנמל התעופה המרכזי של סיאול אינצ'און יתבקשו גם הם לעלות על המשקל עם כבודת היד שלהם.

בקוריאן אייר מודעים לכך שחלק מהנוסעים עשויים להרגיש מעט אי נוחות, אך יש סיבה חשובה מאוד לשקילה.

לפי היומון הקוריאני, Korea JoongAng Daily, השקילות תואמות לתקנות התעופה של משרד היבשה, התשתיות והתחבורה. על פי התקנה, יש לרשום הערכת משקל של הנוסעים עם פריט מטען היד שהם נושאים לתוך תא הנוסעים של המטוס.

המשמעות היא שמדי חמש שנים, או עפ"י דרישת רשויות התעופה, חברות התעופה חייבות לחשב את משקל הנוסע הסטנדרטי, תחשיב המסייע בחישובי חלוקת המשקל בטיסות ומשפר את הבטיחות.

"נוסעי קוריאן אייר יתבקשו לעלות על המשקל עם חפציהם הנישאים בכל שער עלייה למטוס. הנתונים שייאספו באופן אנונימי ישמשו למטרות סקר, ואין כוונה שנוסעים עם עודף משקל יצטרכו לשלם יותר", אמר נציג בכיר של חברת התעופה ליומון הקוריאני.

בחודש מאי השנה גם אייר ניו זילנד הודיעה על אמצעי דומה ושקלה כ-10,000 נוסעים שלה לפני טיסתם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סיאולקוריאן אייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: