אא

לופטהנזה: השקת חברת הבת החדשה City Airlines מתעכבת

ל-City Airlines יש כבר AOC- רישיון הפעלה, מטוס A319, דף בית באינטרנט ותוכנית פעילות, אבל עדיין אין טייסים וצוותים, וקבוצת לופטהנזה דוחה את הפעלתה

צילום: לופטהנזה צילום: לופטהנזה

כפי שמדווח היומון הגרמני Handelsblatt, קבוצת לופטהנזה עדיין לא מגייסת כוח אדם לחברת התעופה החדשה ומעכבת את השקת הטיסות של City Airlines, שפעילותה הייתה אמורה להתחיל בקיץ הנוכחי.

נכון לעכשיו, לחברת התעופה יש מטוס איירבוס A319 יחיד, שהועבר מ-Lufthansa CityLine בחודש מאי ומאוחסן בנמל התעופה של מינכן. סיטי איירליינס - חברה נבדלת מחברת הבת של לופטהנזה CityLine - קיבלה את תעודת המפעיל האווירי שלה (AOC) ביוני 2023.

לופטהנזה סיטי איירליינס אינה מציעה אפשרות להזמין טיסות באתר האינטרנט שלה. עמוד הבית שלה מתאר את החברה כחברת תעופה ש"תיקח אותך למקומות היפים ביותר באירופה, בין אם זה יהיה לעסקים או כיף על החוף".

"כחברת תעופה חדשה והצעירה ביותר בקבוצת לופטהנזה, אנו נרגשים לטוס מדי יום מבסיס הבית שלנו במינכן לערים מרכזיות באירופה", מציגה סיטי איירליינס את תוכנית הפעילות שלה.

הסיבה העיקרית לעיכוב השקת החברה היא, ככל הנראה, עפ"י התקשורת, השאיפה של חברת התעופה למנוע סכסוך עם הטייסים, לאחר שהמשא ומתן הקיבוצי עם טייסי חברת לופטהנזה היה מוצלח ושקט ברובו.

הצוות בחברת סיטי איירליינס לא אמור לקבל את המשכורות הגבוהות ביותר, מהן נהנים הטייסים בלופטהנזה עצמה. הקבוצה הצהירה מראש שהמטרה של החברה החדשה היא להיות "יותר תחרותית", כלומר להפחית עלויות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לופטהנזהנמל מינכן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: