אא

אחרי שלוש שנים: Virgin Atlantic Holidays פותחת את החנות הפיזית באנגליה

לקוחות המבקרים בחנות יתקבלו בברכה עם ״בר השקיעה״ וכיבוד החל מקפה ועד שמפניה, וחטיפים המייצגים כל יעד. המטרה: להתחיל את החוויה והציפייה כבר במעמד הזמנת החופשה

  Virgin Atlantic Holiday. צילום:  ארכיון shutterstock Virgin Atlantic Holiday. צילום: ארכיון shutterstock

עוד סימן של חזרה לשגרה: Virgin Atlantic Holidays פתחה מחדש את חנות הקונספט ב-St Albans, המאפשרת למבקרים היכרות עם רשימת היעדים הנרחבת של חברת הנסיעות, רגע לפני שהם עולים על המטוס. הדלתות של החנות נפתחו שוב ב-7 באוגוסט, לראשונה מזה שלוש שנים לאחר המגיפה. ב-Virgin Atlantic Holidays יודעים שההתרגשות מתחילה מהרגע שהלקוח מאשר את ההזמנה, וזו הסיבה שהם נחושים להפוך את הדרך לחופשה, לאינטראקטיבית ובלתי נשכחת. לקוחות המבקרים בחנות יתקבלו בברכה עם ״בר השקיעה״ וכיבוד החל מקפה ועד שמפניה, וחטיפים המייצגים כל יעד.

ליז מתיוס, סגנית נשיא Virgin Atlantic Holidays אמרה: ״חופשה צריכה להתחיל כבר ברגע ההזמנה, והחנויות הסוחפות שלנו עושות בדיוק את זה. אנחנו אוהבים להכיר את האורחים שלנו ולהקדיש את הזמן כדי ליצור את החופשה המושלמת, תוך שימוש בידע והניסיון הרב שלנו. אנחנו נרגשים לפתוח מחדש את הדלתות לחנות שלנו. אנחנו מכירים בכך שהזמנת חופשה היא רגע מיוחד, ואנחנו גאים להיות מסוגלים לעזור ללקוחות שלנו ליצור את הזיכרונות האלה בחנות שוב״.

בחנות שמו דגש גם על חויית הילדים, כשבחלק האחורי של החנות ניתן למצוא ספרים, דפי צביעה, וטלוויזיות עם תוכניות וסרטים של דיסני. בחברה מסרו כי מומחי וירג׳ין נרגשים במיוחד לחזור לקהילה המשגשגת שלSt Albans, כשהחנות ממוקמת בלב העיר, במרכז הקניות The Mlatings.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Virgin Atlanticוירג'ין אטלנטיק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: