אא

טורבינת המרטיני: בריטיש איירוויס השיקה חוויית מרטיני ייחודית בטרקלין הית׳רו

חברת התעופה הציגה מיקסר מרטיני משוכלל שתוכנן בקפידה ע״י מומחים ויספק לנוסעים את המרטיני האולטימטיבי

חוויית המרטיני החדשה בטרקלין בריטיש איירוויס. צילום: יח״צ בריטיש חוויית המרטיני החדשה בטרקלין בריטיש איירוויס. צילום: יח״צ בריטיש

חברת התעופה בריטיש אירוויס הציגה את ׳טורבינת המרטיני׳ - מיקסר מרטיני בלעדי בטרקלין הית׳רו שבלונדון. 

המיקסר, שתוכנן על ידי מומחי התעופה וההרפתקאות הבריטיים ״Bremont״, לצד חברת העיצוב וההנדסה הבריטית ״CALLUM״, עוצב מפלדת אל חלד מעובדת שתערבב את המרטיני האולטימטיבי, בכל פעם. המיקסר מלווה בבר נע בהתאמה אישית, המכיל מאזניים מובנים כדי להבטיח שכמות מרכיבי המרטיני תימדד בצורה מושלמת.

למיקסר המרטיני, המתאפיין בעיצוב בהשראת טורבינה (כשמו), יש משוט ערבוב ממונע שנועד לערבב בזהירות את הקוקטייל במהירות מושלמת של בין 120-160 סיבובים לדקה, להעלות את תווי ההדרים והפרחים ליצירת תערובת מרטיני חלקה יותר המאזנת את שילוב אולטימטיבי של אוורור, דילול וקירור.

טורבינת המרטיני הינה תפיסה מודרנית של הקוקטייל הקלאסי שעוצבה על ידי המיקסולוג עטור הפרסים של חברת התעופה, ׳מר ליאן׳ - ריאן צ'טיהווארדנה. הטורבינה מעניקה למשקה את האלגנטיות של המרטיני המקורי עם טוויסט מודרני, המשלב מרכיבים קלאסיים כמו ורמוט, ביטר בהתאמה אישית ועיטור בהזמנה אישית, עם שותפת הג'ין החדשה ביותר של חברת התעופה, ״Aviation American Gin״. 

סמנכ"ל הלקוחות של בריטיש איירווייס, קאלום למינג אמר: "אנחנו נרגשים לעבוד עם המומחים הטובים ביותר בעולם העיצוב, ההנדסה והמיקסולוגיה, כדי ליצור חוויה מותאמת אישית ולהציע ללקוחות את מה שאנו מאמינים שהוא המרטיני הטוב ביותר בעולם!

"זהו צעד אחד מני רבים שאנו נוקטים כדי להשקיע בטרקלינים שלנו הן בבריטניה והן רחוק יותר והוא מצטרף לחדשות מרגשות נוספות שיגיעו בהמשך השנה".

׳מר ליאן׳ - ריאן צ'טיהווארדנה, המיקסולוג השותף של חברת התעופה, אמר: "במהלך השנים האחרונות, עבדתי בשיתוף פעולה הדוק עם בריטיש איירווייס כדי ליצור מגוון משקאות ייחודיים. לקחנו את זה צעד אחד קדימה כדי לפתח גרסה מודרנית לקוקטייל הקלאסי האולטימטיבי, מרטיני.

"באמצעות מומחיות השותפים, איזנו את השילוב המושלם של מרכיבים, אוורור וטמפרטורה כדי להדגיש את הפרופיל הייחודי של ״Aviation American Gin״. באמצעות המיקסר המדויק שלנו, יצרנו את ׳טורבינת המרטיני׳ כדי לחגוג את הטבע והפלא של המשקה הקלאסי, עם טוויסט עכשווי חדש לגמרי".

כמו כן, בריטיש איירווייס ממשיכה להשקיע בשיפורי טרקלין בלונדון הית'רו וברחבי הרשת שלה. חברת התעופה חשפה לאחרונה את הבר ״Whispering Angel״ בטרקלין הית'רו שבטרמינל 5B ותסיים את השיפוץ המלא שלו בהמשך השנה.

חברת התעופה משפרת גם את הטרקלינים שלה בשדות תעופה רחוקים יותר, עם שינויים חדשניים בטרקלין אדינבורו, כמו גם בר חדש לגמרי ותפריט משופר בטרקלין שלה בסיאטל.

בריטיש איירווייס שיתפה פעולה בעבר עם מר ליאן בפיתוח תפריט הקוקטיילים בטרקלין שלה, עם שני קוקטיילים שנוצרו במיוחד לחגיגת המורשת של חברת התעופה ועמיתיה האייקוניים, שנקראו בארטון ולופורד, על שם לין בארטון, הטייסת הראשונה של בריטיש איירווייס וביל לופורד, הטייס הראשון אי פעם של בריטיש איירווייס בשנת 1919. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בריטיש איירווייס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: